فقط تعداد محدودی از هنرآموزان کتاب ندارند/ پایان مهرماه کتاب‌ها توزیع می‌شود

به گزارش عصر همدان، عباس احمدی‌مقیم در خصوص عدم دسترسی برخی از هنر‌آموزان به کتاب‌های درسی اظهار کرد: تمام کتاب‌ها در همه مقاطع تحصیلی به دست دانش‌آموزان رسیده است.

وی با بیان اینکه فقط تعداد محدودی از هنرجویان در رشته فنی و حرفه‌ای کتاب‌ها به دست متقاضیان نرسیده است، افزود: این موضوع فقط در برخی از رشته‌هاست و شامل همه هنرجویان نمی‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش همدان گفت: از آنجایی که کتاب‌ها در پایه جدیدالتألیف هستند هنوز به دست متقاضیان نرسیده است هر چند که فایل‌های pdf این کتاب‌ها در اختیار مدرسان و هنرآموزان برای تدریس قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه قبول دارم که فهمیدن مسائل از روی پرینت و یا فایل pdf مشکل است، عنوان کرد: به دلیل آنکه رشته‌ها مهارتی است از اینکه کتاب‌ها دیر به دست هنرآموز برسد خیلی آنها را با مشکل مواجه نمی‌کند.

احمدی‌مقیم با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود این کتاب‌ها تا پایان مهرماه به دست هنرآموزان برسد، خاطرنشان کرد: این موضوع هر سال وجود دارد و کتاب‌های جدیدالتالیف دیر به دست هنرآموزان می‌رسد اما از سال آینده با استقرار کامل پایه دوازدهم این مشکل برطرف خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی