مربیان پاس و شهرداری از خجالت هم درآمدند/ زمین فوتبال رینگ بوکس شد

به گزارش عصر همدان، مدیرکل جدید ورزش و جوانان همدان اولین روز کاری خودش در با تماشای بازی پاس به اتمام رساند، دیداری پرحاشیه که با باخت برای سبزپوشان همدانی همراه بود.

پاسی‌ها در فصل جاری لیگ دسته دوم تاکنون باختی در خانه را تجربه نکرده‌ بودند اما این بار علاوه بر باخت در نتیجه بازی، باخت در اخلاق را هم کسب کردند.

پاس همدان و شهرداری بندرعباس در یک روز سرد زمستانی در ورزشگاه شهر مریانج در حالی برابر هم به میدان رفتند که اوضاع قمردرعقرب مالی سبزپوشان همدانی بر روی اعصاب آنها هم تأثیر داشت.

سبزپوشان همدانی در روزی که نتوانستند از نظر فوتبالی یک بازی قابل قبول را ارائه دهند، از ابتدای بازی و پس از اعلام ضربه پنالتی به ضررشان حسابی از کوره در رفتند و مکرر به داوری و تیم حریف اعتراض کردند.

اما در حالی که در اواسط نیمه اول بازی یک پنالتی به سود پاس اعلام شد، باز هم صدای اعتراض آنها برای اخراج بازیکن خطاکار بندرعباسی بلند شد و دو عضو کادر فنی پاس را به دلیل اعتراضات مستمر از کنار زمین اخراج کرد.

همین اخراج کافی بود تا سکوهای ورزشگاه ملتهب شود و فحاشی‌ بی‌امان برخی تماشاگران گوش همه را آزار دهد.

اما اوج شاهکار این بازی در دقیقه ۹۲ رقم خورد و در حالی که داور می‌توانست به پنالتی واضح را برای پاسی‌ها اعلام کند از این صحنه به راحتی عبور کرد و همین امر موجب درگیری فیزیکی بین نیمکت‌نشینان شد و تا جایی پیش رفت که این درگیری به بازیکنان دو تیم هم سراید کرد.

یکی از مربیان غیر بومی پاس و آرش برهانی سرمربی تیم شهرداری بندرعباس در این میان با مشت و لگد به جان هم افتادند و در یک آن، زمین فوتبال به رینگ بوکس بدل شد.

کار به جایی رسید که دیگر ماموران انتظامی حاضر در ورزشگاه هم دیگر نمی‌توانستند کاری کنند و قریب به ۱۰ دقیقه به جای بازی فوتبال به یاد فیلم‌های اکشن افتادیم.

همه این حواشی در حالی بود که مدیرکل جدید ورزش استان نظاره‌گر بود و جالب آنجاست که در اولین روز کاری خودش ۹۰ دقیقه صدای فحاشی و درگیری بی امان را نظاره‌گر بود.

اما این پایان کار نبود و پس از اتمام بازی، تماشاگران ماندند تا حسابی از خجالت آرش برهانی درآیند و در این میان درگیری‌های لفظی بعضی از مربیان پاس و برهانی هم ادامه‌دار بود زیرا حرکت زشت آقای گل اسبق فوتبال ایران برابر مربی پاس حسابی سبزقباهای همدانی را بدجوری آتیشی کرده بود.

البته در این میان هم نباید از چند بازیکن پاس هم عبور گرد که انگار به غیر از فوتبال، در رشته‌های رزمی نیز صاحب حرف هستند، این بازیکن غیر بومی که در وسط مهلکه تا توانست چند بازیکن بندری را زد و در نهایت با تعویض لباسش در پشت نیمکت، باعث شد تا کسی او را شناسایی نکند.

این ماجرا به «محسن جهانشیر» نشان داد که کار در ورزش همدان سختی زیادی دارد و این تازه یک نمونه کوچکش بود.

منبع:فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی