بهره‌‌برداری از ۹۵ کیلومتر فیبرنوری ملایر ـ همدان

به گزارش عصر همدان، محمدعلی گرزین از بهره‌‌برداری ۹۵ کیلومتر فیبرنوری ملایرـ همدان خبر داد و اظهار کرد: با  تلاش کارکنان واحد نگهداری فیبرنوری مخابرات منطقه همدان ۹۵کیلومتر فیبرنوری ملایرـ همدان بهره‌برداری شد.

وی با اشاره به اینکه از این مقدار فیبرنوری از سال ۹۱ تاکنون بلااستفاده باقی مانده بود که قابل بهره‌برداری شد گفت: کابل مسیر همدان ـ جوکار و جوکار ـ ملایر شامل۷۰ کیلومتر کابل نوری ۲۴ کر و ۲۵ کیلومتر کابل نوری ۱۲ کر است که در سال۹۱ توسط پیمانکار شرکت زیرساخت آن اجرا شد.

 سرپرست مدیر مخابرات منطقه همدان با تاکید به اینکه در این راستا پیمانکار پروژه علاوه بر رهاکردن مهمترین کار آن یعنی مفصل‌بندی، هیچگونه اطلاعات و نقشه‌ای به مخابرات همدان تحویل نداد افزود: فیبر کارشده در چندین نقطه دچار قطعی و در بعضی نقاط نیز فاقد کابل‌کشی بود.

وی با اشاره به تأکید بر لزوم پیگیری و رسیدگی لازم از سوی معاونت شبکه گفت: با تلاش شبانه‌روزی همکاران واحد نگهداری فیبر نوری در شرایط سخت آب و هوایی زمستان و دیگر مشکلات به طور مداوم و بدون وقفه کابل‌یابی با استفاده از تجربیات انجام شد.

گرزین به پیدا کردن محل مفصل‌ها و محل قطعی کابل اشاره کرد و افزود: با ۸۵۰ متر کابل‌کشی خاکی و ۳ هزار متر کابل‌کشی کانالی و نیز بستن ۳۹ طاقه مفصل ۲۴ کر و ۱۱ طاقه مفصل ۱۲ کر مسیر پیوستگی انجام شد که آن را برای جایگزینی و آزادسازی کرهای زیرساخت که سال‌های قبل در مسیر همدان ـ ملایر استفاده شده و شرکت زیرساخت بابت آن از مخابرات اجاره گرفته مهیا شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بستر ارتقای سیستم‌ها آماده شده است گفت: به طور حتم بدون تلاش‌ها همکاران این موفقیت به دست نمی‌آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی