«محسن جهانشیر» مدیر ورزش همدان شد

به گزارش عصر همدان،‌ ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با حضور امیررضا خادم، معاون امور پارلمانی وزارت ورزش و جوانان و سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری همدان، شهردار همدان، روسای هیئت‌های ورزشی، روسای ادارت ورزش شهرستان‌ها، قهرمانان، داوران و مربیان رشته‌های مختلف ورزشی برگزار شد.

امیررضا خادم با اشاره به اینکه توجه به حوزه جوانان و ورزش بانوان از اولویت‌های وزارت ورزش است، اظهار کرد: این جابجایی‌ها برای همه مدیران وجود دارد و رسول منعم از مدیران اخلاقی است که در مدت خدمت خود خدمات خوبی ارائه داد و بعد از این در معاونت فرهنگی وزارتخانه فعالیت خواهد کرد.

وی با اشاره به عملکرد محسن جهانشیر در اداره ورزش سمنان، گفت:‌ کار ایشان به قدری مطلوب مدیران استان سمنان بود که برای انتفالشان به همدان با مقاومت جدی روبرو شدیم.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به ورزش بانوان تصریح کرد: در این سال‌ها بانوان ما در رشته‌ها و عرصه‌های مختلف آسیایی و جهانی خوش درخشیده‌اند و افتخاراتی را برای کشور کسب کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این مهم باید بیش از پیش مورد توجه و حمایت قرار بگیرد.

در ادامه سرپرست معاونت سیاسی ـ امنیتی استانداری همدان، توجه به جوانان به عنوان آینده‌سازان کشور را مهم خواند و اظهار کرد: هرچند ادغام دو سازمان تربیت بدنی و ملی جوانان باعث کم رنگ شدن توجهات به جوانان شد دولت نگاهی ویژه به جوانان دارد.

ابوالقاسم طالبی با اشاره به سهم ورزشکاران همدانی در مسابقات ملی و جهانی،‌ افزود: ورزشکاران همدان در طول چند سال اخیر بسیار خوش درخشیده و عملکرد آنها قابل تحسین است.

وی گفت: در چند سال اخیر کارهای خوبی در حوزه بانوان و جوانان شده اما جای کار بسیاری همچنان وجود داد و تا پایان برنامه ششم توسعه باید ۳۰ درصد از مدیریت‌ها به افراد جوان سپرده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی