بانوان با توجه به تحریم کشور از کالای ایرانی حمایت کنند

به گزارش عصر همدان،  فرمانده سپاه ناحیه همدان ظهر امروز در ابتدای جشن میلاد کوثر که در مجتمع ورزشی امام علی (ع) با حضور مسئولان استانی برگزار شد در جمع بانوان فعال در عرصه فرهنگی همدان با تبریک روز مادر و میلاد حضرت زهرا (س) اظهار کرد: ما حیات، دنیا و آخرتمان را مدیون حضرت زهرا (س) و فرزندان ایشان هستیم.

علی بقایی افزود: ما با الگوگیری از این بانوی بزرگ، سبک زندگی فاطمی را باید یاد بگیریم  و در زندگی خود اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی یک ضرورت است، عنوان کرد: سال حمایت از کالای ایرانی است و از شما بانوان و خواهران درخواست دارم  با توجه به نزدیکی عید نوروز و به دلیل اینکه در شرایط تحریم هستیم دقت کنید و از کالاهای ایرانی استفاده کنید.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ادامه داد: باید از خرید و استفاده کالاهای غیرضروری پرهیز کرده و صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف را در دستور کار خود قرار دهیم.

در ادامه این مراسم  استاد حوزه و دانشگاه با تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز مادر به مسئله تربیت فرزند اشاره و تصریح کرد: تمام محور مسائل دین ولایت است و قرار است به ولایت الله، ولایت رسول و ولایت امام برسیم.

فرزندان ولایتمداری را با اطاعت از پدر و مادر تمرین می‌کنند

سیدمجتبی حسینی‌یمین با بیان اینکه خداوند برای رسیدن به این ولایت مقدماتی قرار داده، افزود:  ولایت پدر، مادر و ولایت فقیه مقدمه رسیدن به ولایت الله، رسول و امام است.

وی بیان کرد: برای تربیت فرزند باید ولایت پدر و مادر را پذیرفته باشیم. اگر ولایت پدر و مادر را داشته باشیم تربیت فرزند را خواهیم داشت.

این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: اطاعت از والدین واجب است و صله رحم واجب‌ترین واجبات، فرزندان ولایتمداری را با اطاعت از پدر و مادر تمرین می‌کنند.

وی گفت: پیامبر و علی پدران امت هستند و مادر امت حضرت زهرا (س) است.

حسینی‌یمین با انتقاد از کسانی که پدر و مادر خود را در زمان پیری و کهولت سن به خانه سالمندان می‌برند، خاطرنشان کرد: ما حتی نباید تن صدای خود را  بالاتر از صدای پدر و مادر ببریم چه برسد به اینکه آنها را در خانه سالمندان بگذاریم.

در ادامه مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان با بیان اینکه بنده حامل پیام تبریک روز مادر و میلاد حضرت زهرا (س) از طرف استاندار هستم، گفت:  امروز جنگ حق علیه باطل و جنگیدن برای دفاع از وطن ادامه دارد.

 

بانوان در جنگ امروز باید بصیرت بیشتری داشته باشند

ربیعه علیمحمدی افزود: بانوان باید در جنگ اقتصادی و فرهنگی امروز دقیق‌تر و با بصیرت بیشتری از وطن دفاع کنند زیرا دشمن با نقشه‌ها مختلف وارد میدان شده است.

وی خاطرنشان کرد: نفرات اول دفاع از این سرزمین، شما بانوان هستید، شما مادرانی که در تمام مراحل زندگی خود در مقابل دشمن ایستادگی کردید و در همه دوران‌ها قدرتمندانه حامی مملکت بودید.

 

رزم‌نوازانی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، ادای احترام به مقام شامخ شهدا، اجرای سرود نورالهدی، اجرای حرکات ورزشی و نمایشی بانوان بسیجی، مولودی‌خوانی و برش کیک توسط مادران شهید کرمی و الوانی از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی