اختتامیه جشنواره رضوی باشکوه برگزار شود

به گزارش عصر همدان، امروز مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با حضور در دفتر معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان نحوه برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در استان را تشریح کرد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان ضمن قدردانی از زحمات  اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اظهار کرد: کتابخانه‌های عمومی همواره از نهادهای پیشرو در سطح استان بوده است.

سعید شاهرخی برنامه‌محوری را مشخصه اصلی کتابخانه‌های عمومی استان دانست و گفت: خوشبختانه این مجموعه با دارا بودن افراد جوان و متخصص همواره در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی موفق بوده است.

وی با اشاره به روند دقیق برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی و آمار بالای شرکت‌کنندگان در این جشنواره بیان کرد: برگزاری این جشنواره‌های بزرگ مطمئناً در بالا بردن میزان مطالعه در سطح استان و کشور اثرگذار خواهد بود.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان خواستار برگزاری اختتامیه با شکوه جشنواره رضوی به منظور تجلیل از مشارکت‌کنندگان و دست‌اندرکاران این رویداد مهم در استان شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان نیز با اشاره به برگزاری هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی همدان، اظهارکرد: کتابداران و کارکنان پرتلاش ما توانسته‌اند با کمترین هزینه اقدام به اجرای باشکوه جشنواره رضوی کنند.

عاطفه زارعی بیان کرد: در راستای جلب مشارکت حداکثری اقشار مختلف در این جشنواره ویژه برنامه‌های زیادی از قبیل، حضور کتابداران در پایگاه‌های فرهنگی، مدارس و مساجد به منظور تبیین ابعاد برگزاری جشنواره، برگزاری فعالیت‌های جنبی از جمله جمع‌خوانی کتاب، نشست‌های کتاب‌خوان، قصه‌گویی و بسیاری از اقدامات فرهنگی دیگر با موضوع کتاب‌های جشنواره کتابخوانی رضوی در دستور کار قرار گرفته است.

وی گریزی به برنامه‌های بین‌المللی «همدان ۲۰۱۸» زد و با اشاره به اینکه کتابخانه مرکزی از ظرفیت بالایی به عنوان نماد علمی فرهنگی شهر برای بازدید میهمانان استانی برخوردار است، گفت: امیدواریم اقدامات لازم در خصوص رسیدگی به این مهم انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی