ادامه مسیر انقلاب به توکل، خدمتگزاری و مسجدمحوری دهه ۶۰ نیاز دارد

به گزارش عصر همدان،  حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت مدافعان حریم انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی زاهدان که در مسجد مهدیه برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای حادثه تروریستی زاهدان بیان کرد: از خدا می‌خواهیم ما را پاسدار خون مطهر شهدا قرار دهد و این انقلاب اسلامی عزیز ایران را با رهبری مقام معظم رهبری به انقلاب جهانی متصل گرداند.

وی با بیان اینکه تلاش دشمن این بود که انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی نرسد اما این ملت جشن ۴۰ سالگی انقلاب را با حضور حداکثری زیر برف و باران برگزار کردند، افزود: مردم در ۲۲ بهمن قدرت ملت و نظام را به رخ دشمن کشیدند.

امام جمعه شهرستان ملایر عنوان کرد: از اول انقلاب دشمن به دنبال سرنگونی نظام بود و دشمن بیشترین تلاش را کرد که انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی نرسد. می‌گفتند داغ ۴۰ سالگی را بر دل ایرانی‌ها خواهیم گذاشت یا ترامپ می‌گفت جشن کریسمس را در ایران می‌گیریم، اما ملت ایران دشمنان را در ۲۲ بهمن ناامید و مایوس کردند.

وی با بیان اینکه سابقه نداشته است که رئیس‌جمهور آمریکا به صراحت از براندازی جمهوری اسلامی سخن بگوید، گفت:  امریکایی‌ها می‌دانستند که اگر انقلاب به بعثت خود برسد ملت‌های تشنه حقیقت و حاکمیت دینی و مردمی را بیدار خواهد کرد.

برقراری با بیان اینکه آمریکا هزینه کرده که کدخدا و ابرقدرت جهان باشد، خاطرنشان کرد:  میلیون‌ها سرخ پوست را کشتند و بردگان را به دریا ریختند، ۶ تریلیون دلار برای براندازی شوروی و ۲۰ تریلیون دلار در منطقه هزینه کردند تا فرمانفروای منطقه، دنیا و حاکمیت علی مطلق را به دست بگیرند، اما یک دفعه با پدیده کوثر انقلاب اسلامی مواجه شدند. آمریکایی‌ها قلاده سگ ترامپ را در منطقه رها کردند و به سیم آخر زدند اما نمی‌توانند کاری بکنند.

وی ادامه داد: زمانی که آمریکایی‌ها ۱۲۰ هزار نیرو را وارد عراق کردند برخی در داخل از ترسشان به رهبر انقلاب نامه زدند که باید این بار شما جام زهر را  بنوشید، اما آقا گفتند که نگران نباشید مردم عراق اجازه نمی‌دهند که یک نظامی فرمانده کشور عراق شود.

امام جمعه شهرستان ملایر با اشاره به اینکه داعش را به این منطقه مسلط کردند اما در عراق و سوریه پاکسازی شد و بقایای آنها هم پاکسازی خواهد شد، تصریح کرد:  قبلا با استتار و اختفاء به سوریه و لبنان وارد می‌شدیم اما امروز مدافعان حرم فاطمیون زینبیون به سوریه،  عراق و لبنان وارد شده‌اند و پشت در بیت‌المقدس پا به زمین می‌کوبند. دشمن سراسیمه و مستاصل شده و برای مقابله با جمهوری اسلامی تروریست‌ها و عربستان را به کار گرفته اما موفق نخواهند شد و به تعبیر رهبر انقلاب می‌خواهد با ترقه‌بازی هایش مردم را بترساند، مگر مردم ما از این‌ها می ترسند!؟

وی با اشاره به اینکه تمام پیش‌بینی‌های دشمن غلط از آب در آمده و پیش‌بینی‌های امام خمینی (ره) محقق شده، بیان کرد:  امام گفت شاه رفتنی است و شاه رفت، اما گفت صدام عاقبتی جز خودکشی ندارد دیدیم که به بالای دار رفت. به امام گفتند که حاج احمد را از لبنان بر می‌گردانید پس تکلیف مردم لبنان چه می‌شود، امام گفت: راه قدس از کربلا می‌گذرد و امروز می‌بینیم که اتحاد مردم ایران و عراق اتفاق بزرگی را رقم زد و اربعین و تشکیل حشد شعبی اتفاق مهمی بود.

برقراری با بیان اینکه امروز راهیان نور و  مقتل شهدا دارالشفا شده و شهدا مظهر قدرت و عزت شده‌اند، خاطر نشان کرد: امید دشمن این بود که امام از دنیا برود تا قائله را ختم کند اما امام خامنه‌ای این مسیر را با سرعت بالایی ادامه داد.

وی بعثت و رجعت را برای انقلاب لازم دانست و افزود: پیامبر در ۴۰ سالگی مبعوث می‌شود و  امام حسین با ۴۰ منزل وارد مقصد می شود و برای اینکه انقلاب اسلامی بماند باید به توکل، توسل، معنویت، خدمتگزاری و مسجدمحوری دهه ۶۰ برگردیم. ما برای ادامه مسیر به رجعت و بعثت نیاز داریم.

امام جمعه شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: فرماندهی این بعثت با دهه شصتی‌ها و فرماندهی میانه برای دهه هفتادی‌ها و پیاده‌نظام این فرماندهی دهه هشتادی‌ها هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی