حل مشکل عدم انتقال مسافران از خیابان شریعتی به مهدیه

به گزارش عصر همدان، برخی از مردم نسبت به نحوه فعالیت رانندگان تاکسی در خیابان شریعتی همدان اعتراض دارند و معتقدند که از ساعت ۱۷ به بعد به ندرت در این خیابان تاکسی پیدا می‌شود.

آنها می‌گویند تاکسی‌داران از ساعت ۱۷ به بعد مایل به حرکت از خیابان شریعتی به سمت مهدیه، پل پژوهش و بلوار ارم نیستند و به دلیل وجود مسافر تمایل دارند دربست کار کنند، البته مسیری هم که گاهی برای عبور انتخاب می‌کنند از میدان شریعتی به سمت ایستگاه شریعتی و سپس شکریه و از آنجا به پل پژوهش است که این باعث اعتراض مسافران مهدیه شده چراکه از پل پژوهش به سمت مهدیه دوباره باید مسیری را پیاده یا با تاکسی برگردند به همین خاطر به سراغ معاون تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای سازمان شهرداری همدان رفتیم و علت را جویا شدیم.

میلاد کریمی با بیان اینکه هفته گذشته بازدیدی از خیابان شریعتی داشتم که به صورت رندم از قول شهروندان نیز مشکلات را جویا شدم که اکثراً این موضوع را مطرح می‌کردند، گفت: شهروندان  تاکید داشتند که از ساعت ۱۷ به بعد تعدادی از تاکسی‌ها به سمت مهدیه حرکت نمی‌کنند و مردم باید از ایستگاه شریعتی نیز تاکسی دیگری بگیرند و در نتیجه دو کورس ماشین سوار شوند.

وی با اشاره به اینکه همه جوانب را بررسی کرده‌ایم و با مسوول خط آنجا نیز چندین جلسه را برگزار کرده‌ام، خاطرنشان کرد: بسته شدن خیابان اکباتان و بوعلی در درآمد تاکسی‌داران تاثیر گذاشته و کاهش یافته است که آنها نیز به همین دلیل به دنبال درآمد بیشتر و جبران کسری هستند.

معاون تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای سازمان شهرداری همدان با بیان اینکه این عامل باعث به مشکلاتی برای شهروندان به وجود آید، افزود: از هفته جاری به بعد با تذکراتی که به رانندگان داده شده و جلسه‌ای که با مسئول خط گذاشته‌ایم، درصدد هستیم مشکل حل شود.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی