سرعت غیرمجاز، موتور سوار همدانی را به کام مرگ فرو برد

علی فکری گفت: این موتورسوار در مسیر میدان مفتح به میدان آرمگاه در حال تردد بود که به علت سرعت غیرمجاز و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه از مسیر اصلی خارج شده و با جدول سمت راست پل، برخورد کرد.

وی ادامه داد: در این سانحه موتور سیکلت واژگون شده و سر راکب ۲۲ ساله این وسیله نقلیه با گاردریل سمت چپ پل برخورد کرد.
رئیس پلیس راهور استان همدان بیان کرد: این جوان بلافاصله توسط تیم های امدای به بیمارستان منتقل شد اما به علت شدت ضربه وارد شده به ناحیه سر پس از ۲۴ ساعت جان باخت.

فکری افزود: سه سانحه فوتی برای راکبان موتور سیکلت در شهرهای بهار، همدان و اسدآباد در چهار ماهه نخست سالجاری رخ داده و منجر به فوت چهار تن شده است.

وی تصریج کرد: همچنین یک هزار و ۱۴۵ تن در سوانح رانندگی درون شهری چهارماهه سالجاری این استان مجروح شدند که ۴۰ درصد از این افراد، راننده موتور سیکلت و ۱۲ درصد سرنشین این وسیله نقلیه بودند.

این مقام انتظامی همدان بیان کرد: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی از ابتدای سالجاری تا پایان تیرماه ۶ هزار و ۲۴۵ دستگاه موتورسیکلت را توقیف کردند.

۱۱۴ تن در سوانح رانندگی همدان در سه ماهه نخست سال ۹۶ جان باختند که این آمار در فصل بهار امسال به ۹۳ تن تقلیل یافت.
همچنین یک هزار و ۸۸۴ تن از ابتدای سالجاری تا پایان خردادماه در سوانح رانندگی این استان مجروح شدند که یک هزار و ۲۹۰ تن از آنها مرد و مابقی زن بودند.

در مجموع در سال ۹۶، حدود ۵۰۵ تن در سوانح رانندگی درون و برون‌ شهری این استان جان خود را از دست دادند که نسبت به سال ۹۵ با جان باختن ۵۰۹ تن ، یک درصد را نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی