مسئله فساد از هر جناح و گروهی را جدي پیگیری مي‌كنيم/ وزير اقتصاد پاسخگو باشد

امیر خجسته امروز اظهار کرد: در بحث واردات غیرقانونی خودرو ابتدای امر که مسئله را مطرح می‌کردیم متولیان امر موضوع را تکذیب کردند و به شدت ما را مورد تخریب قرار دادند اما دیدیم که بحث ما صحیح بود و فساد محرز و منجر به دستگیری و فراری شدن برخی عوامل شد.

وی افزود: ما تنها در راستای منافع مردم این موارد را دنبال می‌کنیم و مسئله فساد از هر جناح و گروهی که باشد را مورد پیگیری و برخورد جدی قرار می‌دهیم.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با بیان اینکه در بحث افشای این مفاسد و به ویژه ۳۴ هزار ثبت سفارش غیر قانونی خودرو هدف ما این بود که مردم دلگرم شوند و بدانند نمایندگان آنها هوشیار هستند، ادامه داد: با توجه به مواردی که افشا شد احتمالا موج تخریب‌هایی علیه ما به راه می‌افتد که از مردم می‌خواهم به این موضوعات توجهی نکنند.

وی تصریح کرد: مسؤولان گمرک و وزیر اقتصاد با وجود عذرخواهی که انجام دادند همچنان باید پاسخگو باشند، از این نظر در ادامه تغییراتی که رخ داد باید تیم اقتصادی قدرتمند و خلاق بر راس کار باشد که طعم مدیریت اقتصادی صحیح را به مردم بچشاند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس یادآور شد: در بحث افشای مفاسد حتی در مجلس هم به من خرده می‌گرفتند و می‌گفتند: «این مباحث را دیگر جمع کن» در حالی که برخی خودشان در این حوزه مسئولیت دارند.

وی تأکید کرد: این مسئله آغاز شفافیت در کشور است که هر جا فسادی است ورود کنیم و آن را از میان برداریم چون دیگر مردم حساس و مطالبه‌گر شده‌اند و وجود غارتگران بیت‌المال را تحمل نمی‌کنند.

خجسته در پایان سخنانش در خصوص موضوع واگذاری سیلوهای همدان نیز گفت: بنا شده بحث تخلفات در واگذاری سیلوها به بخش خصوصی توسط دیوان محاسبات و سازمان بازرسی پیگیری شود.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی