پرزیدنت ترامپ: می‌خندین؟ پدر همه تونو درمی‌آرم

به گزارش عصر همدان، رئیس جمهور ولایات متحده آمریکا در سخنانی ضمن عرض ادب و احترام به خانم رئیس و همه نمایندگان اظهار داشت: من در عرض دو سال به اندازه کل تاریخ آمریکا پول آوردم تو این کشور و واقعا بیشعوریه که برین به یکی دیگه رأی بدین.

پرزیدنت ترامپ در واکنش به قهقهه حضار ابراز داشت: به من می‌خندین؟ اشکالی نداره وقتی همه‌تونو تحریم کردم اونوقت می‌فهمین که ما و خودمون‌اینا چقدر قدرت داریم.

وی افزود: ما در این مدت بودجه ارتش خودمون رو ۶۰ هزار برابر کردیم که صلح را به جهان هدیه دهیم و همچنین مشغول دیوار کشیدن دور آمریکا هستیم که دوستانمان را در کشورهای همسایه محافظت کنیم.

پرزیدنت در سخنانی پرمغز ادامه داد: برین خدا رو شکر کنین که ما به کسی نمی‌گیم چطور زندگی کنه، چی بپوشه یا چی بخوره ما اصَن کاری به کسی نداریم مگر این که کسی بخواد آدم بشه و سری تو سرا دراره که اونوقت باید بفهمه که به ما احترام بذاره و اندکی فقط اندکی خر ما باشه تا کارش راه بیفته.

وی تصریح کرد: ما از «کیم» تشکر می‌کنیم که فهمید باید سهم ما رو بده و سلاح ملاحشو بذاره کنار، یعنی چی؟ هر کی سلاح میخواد بیاد از خودمون بخره هر موقع هم ما گفتیم حق داره استفاده کنه دنیا خر تو خر که نیست که آخه برادر من.

جناب ترامپ اضافه کرد: کشورهای متحد ما عربستان، قطر، اسرائیل و امارات (عق + اسام) تعهد کردن پول کارهایی که ما براشون می‌کنیم رو تا قرون آخر بدن بقیه‌تونم یاد بگیرین نیفتین دنبال این ایران، آخر و عاقبت نداره به جان مادرم اینا پدر ما رو درآوردن و تا حالا مجبور شدیم چند ده تریلیون دلار به خاطر کارهای ایران هزینه کنیم ولی خوب خوشبختانه گاوهای شیرده هستند و حساب ما رو صاف می‌کنند.

پرزیدنت خاطرنشان کرد: کشورهای جهان (همون چهار کشور که گفتم) همه موافق بودند ما از برجام خارج بشیم گور پدر تعهد معهد هم کردن ما این کار رو به خاطر امنیت و ثبات جهان کردیم و بعدش هم به جاش کشورهای عربی قول دادن وقتی سفارت اسرائیل به قبله اول مسلمون‌ها منتقل میشه نُطُق نکشن که نکشیدن و ما به این خاطر سپاسگزاریم.

وی در ادامه گفت: ما تا همین چند وقت پیش قویترین اقتصاد جهان را داشتیم ولی یکی یکی دارین دم درمی‌آرین و به همین خاطر الان ۸۰۰ میلیارد دلار کسری موازنه تجاری گذاشتین رو دست من آخه این چه کاریه ؟ چرا ناتوبازی درمی‌آرین؟ آقای چین خوبه منم کل بازارتو دست بگیرم و برات تعرفه بذارم در حد تیم ملی که آدم بشی؟

ترامپ با بیان اینکه این تازه آغاز کار است، همه جهان را به قهر تا روز قیامت تهدید کرد و افزود: این سازمان تجارت جهانی چه کوفتیه درست کردین؟ یعنی من باید با اوگاندا و اتیوپی حقوق برابر در تجارت داشته باشم گور پدرتون، ما از این هم بیرون میایم تا کور شود هر آن که نتواند دید.

رئیس جمهوری ولایات متحده بیان کرد: اون روزها سراومد که ما ادای حقوق بشر و این چیزها رو درمی‌آوردیم ما دیگه از کسی معذرت نمی‌خوایم شورای حقوق بشر چه کدوئیه؟ ما از این هم خارج میشیم.

وی متذکر شد: ما دیگه یه قرون به دادگاه بین‌المللی جنایات و از این چرت‌ و پرت‌ها نمی‌دیم شما قرار بود ایران و روسیه رو محکوم کنین حالا کارتون به جایی رسیده که میگین سربازای آمریکا اینور اونور دنیا جنایت کردن؟

ترامپ سپس یادآور شد: آقا این جهانی‌سازی چیه که میگن ما قراره اجرا کنیم من دو پا می‌پرم وسطش، جهان یعنی ما و متحدان ما، همه هم یا با ما هستند یا علیه ما، جهان مهان کیلو چنده؟ اصن من دادم از پهن گاو انرژی تجدیدپذیر درست کنن که دیگه نیازمند این اوپک یالغوز هم نباشیم معنی نداره ما امنیت این کشورهای عرب و شیوخ رو تامین کنیم بعد نفت رو گرون کنن؟ ما دیگه تف هم کف دست این شیوخ عرب نمی‌اندازیم تا سیه‌روی شود هر که در او نفت باشد.

رئیس جمهور ولایات متحده عنوان کرد: ما دیگه تو مجمع مهاجرت هم نمی‌مونیم دادم نیکی جون کارهای خروجو انجام بده به ما چه یه مشت کور و کچل می‌خوان مهاجرت کنن بمونن انقلاب کنن آدمای ما رو سر کار بیارن تا وضعشون درست بشه.

وی ابراز داشت: قرارداد محیط زیست و این اراجیف رو هم بذارین در کوزه آبشو بخورین، ما دود می‌کنیم تو آسمون تا جونتون درآد لایه اوزن و گرمایش چه بادنجونیه؟!

پرزیدنت تصریح کرد: آفرین به لهستان که دیگه از روسیه نفت و گاز نمی‌خره و خاک تو سر آلمان که هنوز از روسیه نفت می‌خره، آینه آینه خودتی.

وی یادآور شد: ما از همکاری با کشورهای ثروتمند استقبال می‌کنیم و هر کس پاچه ما رو بخارونه قول می‌دهیم که پس کله‌اش نزنیم طرف این اسلام و نمی‌دونم سوسیالیسم و استقلال و رهایی و این چیزها هم نرید برا خودتون میگم ببینین ونزوئلا یا کوبا تا دست ما بود چه خوب بود همه جا کازینو قمارخونه، پایگاه، همه چیز ارزون، همه هم عشق و حال می‌کردن حالا رفتن مستقل بشن چوبشم می‌خورن.

وی در این سخنرانی اظهار داشت: ما دیگه پول مول برای صلح‌بانی و سازمان ملل هم نمی‌دیم اصلا این سازمان ملل رو وردارین ببرین یه جای دیگه برای ما این ادا اطوارها دیگه صرف نداره من کلاه کابویی بوش پدر رو سرم گذاشتم ببینم نفس‌کش پیدا میشه یا نه؟

پرزیدنت در پایان اظهار داشت: ما به همه تمدن‌ها احترام می‌ذاریم به ویژه اونایی که پولشو میدن مثله عربستان، قطر و امارات و البته این اسرائیل پدرسوخته که سرجهازی ماست و پولم نمیده ولی کاریش نمیشه کرد رفته به یه روزنه‌هایی از ما نفوذ کرده که چون پخش عمومی است نمی‌شود گفت دست آخر بار دیگر تکرار می‌کنم بیاین به ما کمک کنید بلکه حال ایرانو جا بیاریم به خدا پدر ما رو درآوردن دیگه یه روز خوش نداریم به جان مادرم،…حداقل به حرمت نون و شرابی که با هم خوردیم کمک کنین تا ما از پس ایران بربیائیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی