نمایندگان مجلس مثلث یأس مردم شدند/ کاش مجلس دو هفته تعطیل نمی‌شد!

حمیدرضا حاجی‌بابایی اظهار کرد: با توجه به مباحث هفته‌های گذشته و استقبال گسترده نمایندگان از امضای طرح شفافیت عملکرد نمایندگان مجلس، انتظار می‌رفت، دوفوریت این طرح مصوب شود.

وی ادامه داد: برخلاف انتظار، تنها ۵۴ نماینده مجلس در عمل با دوفوریت این طرح موافقت کردند که در واقع طرح در نوبت قرار می‌گیرد تا در کنار سایر طرح‌ها مطرح و تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس ادامه داد: انتظار داشتیم فوریت این طرح مصوب شود که در این صورت دستاوردی ماندگار برای مجلس دهم بود، اما رأی مخالف نمایندگان شکست مجلس محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: دومین شکست مجلس، مخالفت با دوفوریتی تأمین کالاهای اساسی بود که می‌توانست برای معیشت مردم در اوضاع کنونی اقتصادی کشور راهگشا باشد.

حاجی‌بابایی بیان کرد: در طرح تامین کالاهای اساسی قشر آسیب‌پذیر جامعه به عنوان مهمترین مخاطبان ما مدنظر بودند.

وی تصریح کرد: مخالفت با لایحه مبارزه با مفاسد اقتصادی سومین شکست و نمره مردودی مجلس بود که یکی از مطالبات مهم مردمی بود و انتظار می‌رفت، نمایندگان به نمایندگی از مردم این مطالبه‌گری را داشته باشند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس اضافه کرد: در طرح شفافیت عملکرد نمایندگان مجلس به دنبال جلوگیری از هزینه‌های ایجاد شده در تصویب طرح‌ها و لوایحی بودیم که خسارت‌های زیادی به کشور می‌زد، یا استیضاح‌های روزانه و پس گرفتن امضاهایی که جایگاه مجلس را متزلزل کرده است.

وی یادآور شد: اقدامات اخیر مجلس پاسخ منفی به سه عنوان از مهمترین مطالبات مردمی بود که می‌توان به عنوان سه شکست پی در پی در یک روز مجلس از آن یاد کرد،که موجب یأس مردم شد و به تعطیلات رفت.

خجسته با ابراز نارضایتی از تعطیلات تابستانی مجلس گفت: ای کاش مجلس دو هفته تعطیل نبود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی