مجلس در دولت ذوب شده است!/ انقلابيون بايد شفاف موضع‌گیری کنند

به گزارش عصر همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی در تجمع حوزویان در حمایت از مردم مظلوم یمن با بیان اینکه امروز حوزه‌های علمیه، روحانیت، انقلابیون امام و پیشرو جامعه به تبعیت مقام معظم رهبری هستند، اظهار کرد: هر حرکتی که در کشور شکل بگیرد به پیشرو و امام نیاز دارد.

وی با بیان اینکه سخنرانی‌های امروز مانند جراحی قلب و چشم است و خوب دقت نشود، آسیب وارد می‌کند، افزود: سخنرانی برای انقلاب باید به شکلی باشد که نظام آسیب نبیند و نقدها نیز بیان شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما یک انقلاب سالم و رهبری فرهیخته داریم، تصریح کرد: بنابراین باید سخنان به شکلی باشد که اسلام، انقلاب، نظام و ایران اسلامی را در دنیا پرآوازه نگاه داریم.

وی با اشاره به اینکه در زمان پیروزی انقلاب در دنیا دو قدرت وجود داشت، ادامه داد: این دو قدرت بر سر مسائل ایدوئوژیک مسأله نداشتند بلکه جنگ بر سر قدرت بود و به همین دلیل دنیا را به دو بخش بین خود تقسیم کردند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه امروز جنگ بین ایران و آمریکا ایدئولوژیک است، گفت: انقلاب مبارزه اسلام با کفر بود به طوری که چهره واقعی دین را نشان داد و روز به روز بر طرفداران آن در دنیا افزوده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دنیای استکبار داشته‌های اسلام را در پژوهشکده‌های خود تجزیه و تحلیل می‌کنند، اظهار کرد: دشمن داعش را روی کار آورد تا چهره اسلام را مخدوش کند و به اهداف خود برسد.

وی با اشاره به آغاز مشکلات از قرن ششم هجری گفت: نخستین دایره‌المعارف اسلامی را غربی‌ها نوشتند و اجازه ندادند تا هیچ آیه‌ای بدون ترجمه و تفسیر خودشان به غرب برسد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استکبار به هر اقدامی برای جلوگیری از نفوذ اسلام دست می‌زند، تصریح کرد: دشمن به خوبی می‌داند که نمی‌تواند با ایران مقابله نظامی کند.

«نفوذ» آخرین ترفند استکبار برای مقابله با ایران

وی با بیان اینکه «نفوذ» آخرین اقدام استکبار برای مقابله با ایران اسلامی است که باید مراقب باشیم، در ادامه سخنانش افزود: سوریه مصداق تنگه احد بود که اگر این تنگه را از دست داده بودیم بلایی عظیم در منطقه به وجود می‌آمد.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه هرگاه مردم، مقام معظم رهبری، نیروهای انقلاب و اسلام حضور داشته باشند، هرگز شکست نخواهیم خورد، گفت: با این مهم در همه جا آمریکا را شکست دادیم و زمین‌گیرش کردیم.

وی با بیان اینکه امروز در یمن پنجه در پنجه آمریکا هستیم، گفت: در داخل یمن مشکل امروز بمباران توسط عربستان و آمریکا نیست، بلکه بزرگترین جنایت دولت فراری منصور هادی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی احزاب در داخل یمن اجازه پیروزی این کشور را نمی‌دهند چراکه از آمریکا و عربستان تغذیه می‌کنند، اظهار کرد: احزاب داخلی بزرگترین مانع انصار حزب الله هستند چراکه به دنبال قدرت هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز عربستان و آمریکا به دنبال ایجاد ۶ ایالت در یمن هستند، اظهار کرد: این به معنای ۶ رئیس جمهور و ۶ دولت‌قبیله در یمن است.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه آنها به دنبال زیر سؤال بردن حاکمیت ملی هستند، گفت: گروه‌های داخلی گمان می‌کنند ایالتی کردن یمن به نفع آنهاست ولی سخت در اشتباهند.

وی با بیان اینکه بنا بر قول مقام معظم رهبری امروز بزرگترین جراحت در یمن است، افزود: این بزرگترین جراحت به معنای بزرگ‌ترین عملیات است چراکه در یمن تنها شاهد جنگ دو گروه نیستیم بلکه جنگ بین اسلام و کفر در گرفته است.

رئیس فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم یمن خواهان کمک هستند و خطاب آنان به طرف ماست، تصریح کرد: ما پرقدرت در مقابل دشمن ایستادیم و مبارزه می‌کنیم، طرف مقابل هم در حال مقابله با ماست، اما متأسفانه در این میان افرادی در داخل پیام‌های متفاوتی را مخابره می‌کنند.

در مجلس با افرادی کار را پیش می‌بریم که نظر عوض می‌کنند

وی در ادامه سخنانش گریزی تصویب cft زد و خاطرنشان کرد: اینکه مقام معظم رهبری فرمودند، cft را بررسی کنید، آیا به معنای تأیید، بیان، اعلام و تصویب آن است؟!

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه اگر برخی نمایندگان مسائل را مطرح نمی‌کنند به معنای نامحرم بودن مردم نیست، بلکه جلوگیری از سوء استفاده دشمنان است، گفت: کار به جایی کشیده که عالی‌ترین مقام سیاست خارجی کشور در برنامه‌ای کاملا حساب شده و تنظیم شده جملاتی را بیان می‌کند که هیچ یک از رژیم‌های مخالف جمهوری اسلامی تاکنون بر زبان نیاورده است.

وی با اشاره به اینکه در مجلس این طور نیست که هر فردی را بخواهیم استیضاح کنیم، افزود: وزیر راه و شهرسازی چهار بار استیضاح شد و و هر بار رأیش بیشتر شد، آخر هم رفت و گفت هیچ کدام را قبول ندارم و ۱۶۸ نماینده از او تشکر کردند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه گاهی اوقات سخنان از یک خط عبور می‌کند، تصریح کرد: امروز رهبر انقلاب فرمودند جنگ ما جنگ اقتصادی است و همه ما باید ایستادگی کنیم، اما در مجلس با افرادی کار را پیش می‌بریم که نظر عوض می‌کنند، گاهی اوقات همه هنرمان این است که فردی دارای ۲۰ درصد ضرر را کنار بگذاریم و ۱۵ درصد ضرر را بیاوریم.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی در موضع بین‌المللی قدرتمندانه پیش رفته و موفق بوده است، ادامه داد: اگر آمریکا به تحریم و مسائل اقتصادی روی آورده به خاطر این است که در سایر نقاط شکست خورده است.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه زخم ما اقتصادی است که دشمن روی آن دست گذاشته است، مشکل کشور را وجود اقتصاد لیبرال دانست که باید اصلاح شود.

وی با اشاره به اینکه انقلابی کسی است که در همه موضوعات موضع بگیرد، افزود: «دزدبگیری» حرف انقلابی نیست چراکه همه قبول دارند باید دزد را گرفت، انقلابیون باید درباره مسائل مختلف مانند سخنان وزیر امور خارجه سخنرانی کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه ما با بازیگران مختلف روبه‌رو هستیم، تصریح کرد: اگر مجلس قدرتمند بایستد، بسیاری از مسائل حل می‌شود اما امروز مجلس ما ذوب در دولت است.

فرد شفاف کسی است که خارج از مجلس موضع‌ خود را اعلام کند

وی با بیان اینکه وقتی می‌خواهیم در مجلس موضع بگیریم با چند جبهه مواجه می‌شویم، اضافه کرد: در ماجرای سی اف تی ۱۲۰ رأی مخالف و پنج رأی ممتنع داشتیم؛ سه نفر هم نتوانستند رأی دهند بنابراین با وجودی که ۱۲۸ نفر در مجلس مخالف cft بودند اما در نهایت ۱۴۳ رأی مثبت آورد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه رأی دادن در مجلس ملاک نیست و نمی‌تواند نشانه شفافیت باشد، گفت: فرد شفاف کسی است که در خارج از مجلس موضع‌گیری خود را اعلام کند.

وی با اشاره به اینکه اشکال اساسی این است که امروز حرکت نمی‌کنیم، اظهار کرد: مطالبه‌گری شما این است که افراد در موارد مختلف اظهارنظر کنند و اگر بتوانیم همه را به تحرک واداریم موفق می‌شویم.

حاجی‌بابایی افزود: شفافیت یعنی اینکه با تمام زندگی نشان دهیم که در دوران مسؤولیت سوء استفاده نکردیم.

وی با بیان اینکه امروز باید محکم و قدرتمندانه بایستیم، تصریح کرد: همه این حرکات در کشور بازتاب قوی و قدرتمند دارد و باید افزایش یابد و مسائل برای مردم تبیین شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با تأکید بر اینکه امروز بیش از هر زمان به تبیین نیاز داریم، ادامه داد: در میدانی که پنجه در پنجه دشمنان انداختیم با موفقیت عبور خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی