FATF ويران‌گر است/ وقت مملکت را تلف نکنید، اقتصاد مقاومتی را اجرا كنيد

به گزارش عصر همدان، حسین جعفری‌حقگو  با اعتراض به تصویب FATF در مجلس با بیان اینکه باید نمایندگان ملت پاسخگوی اقشار ملت به خصوص دانشجویان باشند، اظهار کرد: نماینده‌ای که خود دم از شفافیت آرا می‌زند حال متاسفانه خود را پاسخگوی مردم نمی‌داند و نظراتش را در رابطه با مصوبات مجلس علنی نمی‌کند.

وی گفت: حال سوال اینجاست برخی از این آقایان چرا در انتخابات شعارهای رنگین می‌دهند ولی وقتی به هدف خود رسیدن دیگر دمی از آن شعارها نمی‌زنند یکی از نمایندگانی که متاسفانه نظر خود را در رابطه با معاهده ننگین FATF به ما ابراز نکردند.

دبیر واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر با اشاره به عدم پاسخگویی محمد کاظمی نماینده مردم ملایر در مجلس ادامه داد: چندی پیش با این نماینده تماس گرفتیم و نظر ایشان را در رابطه با معاهده FATF خواستیم که فرمودند بعد از نظر کمیسیون نظر خود را خواهند داد، امروز پس از اینکه متوجه شدیم کمیسیون موافقت خود را اعلام فرموده با ایشان تماس گرفتیم که پاسخشان را بشنویم ولی متاسفانه گفتند در صحن علنی بحث خواهیم کرد و هیچ پاسخی نسبت به نظر خود در رابطه با این معاهده نداشتند.

وی ادامه داد:‌ این در حالی است که همین سوالات را از نماینده دیگر ملایر جناب حجت الاسلام آزادی خواه خواستار شدیم که ایشان کاملا مخالف این معاهده ننگین بودند و حتی حاضر شدند تا با نماینده‌ای که موافق این معاهده است مناظره کنند.

جعفری‌حقگو ادامه داد: حتی به آقای کاظمی این پیشنهاد را هم دادیم که وقتی نظرتان موافق FATF بود، حاضر به مناظره هستید ولی متاسفانه ایشان فرمودند من پاسخ نمی‌دهم لذا یادآور ایشان می‌شویم که خود ایشان داعیه‌دار آزادی محیط‌های دانشگاهی هستند، شما که حتی به دلایل واهی به رئیس جمهور نسبت به عملکرد وزیر علوم تذکر می‌دهید حال چطور اکنون استقلال اقتصاد کشور را از آن می‌گیرید و اقتصاد را وابسته می‌کنید؟

وی خطاب به نمایندگانی رأی به تصویب این معاهده دادند، گفت: لطفا معاهده ننگین FATF را دقیق مطالعه بفرمایید و ببینید در این ۳۷ کشوری که به این کنوانسیون ملحق شده کشورهایی وجود دارد که نه تنها اقتصادشان بهبود نیافته بلکه ویران‌تر هم شده مانند پاکستان.

دبیر واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر افزود: عمر و وقت مملکت اسلامی را با معاهده‌هایی نظیر FATF  تلف نکنید و به فکر اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی باشید.

وی اظهار کرد: کنوانسیونی که رئیس دوره‌ای آن آمریکا و عضو ناظر آن عربستان باشد دیگر معلوم است چه وضعیتی در قبال پیوستن ایران به این کنوانسیون رخ خواهد داد، لطفا بروید و خاطرات و کتاب‌های مدیران جهادی جبهه و جنگ را در هشت سال دفاع مقدس بخوانید تا متوجه شوید عوامل پیروزی مدیریت جهادی، ایمانی و اعتماد به جوانان این مرز و بوم بود که منجر به پیروزی جبهه اسلام شد.

جعفری‌حقگو خطاب به مسوولان و نمایندگان گفت: به جوانان این مرز و بوم اعتماد کنید و از اقتصاد لیبرالی که تمام این آشفتگی‌ها نتیجه این تفکر است دست بردارید که تاریخ در این باره همانند تصویب ۲۰ دقیقه‌ای برجام قضاوت خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی