مجموعه ورزشی شهیدمفتح را با میلیاردها تومان هزینه متروکه كرده‌اند

به گزارش عصر همدان،‌ امیر خجسته امروز با اشاره به نتایج دیدارش با وزیر ورزش اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی حوزه ورزش و جوانان در همدان به خصوص مجموعه ورزشی شهید مفتح با قول مساعد وزرات ورزش و جوانان در دست اقدام قرار می‌گیرد.

وی با انتقاد از متروکه شدن استادیوم شهید مفتح و توقف سالن استخر شیرجه و شنای این مجموعه در نشست با وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: با گذشت ۱۱ سال از سال ۸۶ تاکنون استادیوم ۱۵ هزار نفری مفتح در مسیر جاده ملایر به همدان با حذف ردیف بودجه مصوب رها شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: با گذشت سالیان سال پروژه استخر شیرجه و شنای مجموعه ورزشی شهیدمفتح با اینکه تا ۲۲ درصد پیشرفت پروژه داشته و ۵ میلیارد تومان هم برای آن هزینه شده است در اقدامی عجیب و با اهدفی خاص متوقف و عملیات تکمیل آن رها شده بود که با قول وزیر ورزش مجدداً در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه تکمیل مجموعه‌های ورزشی به رشد و توسعه ورزش استان کمک خواهد کرد خاطرنشان کرد: ساخت و تکمیل این پروژه ورزشی و تبدیل مجموعه ورزشی شهید مفتح به یک مجموعه کامل ورزشی با توجه به محیط جغرافیایی، عدم مشکل زمین، نزدیکی به یکی از سدهای همدان که می‌تواند طرح‌های توسعه‌ای بسیاری را در آن ایجاد کنند در آینده می‌تواند زمینه برگزاری مسابقات ملی و بین المللی در همدان را فراهم کند.

خجسته با بیان اینکه این پروژه باید در ردیف بودجه سال ۹۸ افزوده شود افزود: این شهرستان دارای ورزشکاران افتخارآفرینی در سطح ملی و بین‌المللی است و باید بیشتر مورد حمایت و پشتیبانی وزارت ورزش قرار گیرد.

وی به بیان مشکلات ورزشی موجود در همدان از جمله کمبود اعتبارات مالی و امکانات ورزشی هیأت‌ها و تیم‌های ورزشی منطقه پرداخت که در همین راستا دستور ویژه‌ای از طرف وزیر ورزش و جوانان اتخاذ و ابلاغ شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی