نااميدی در جامعه، پروژه اصلی دشمن/ رزمايش «سپاهيان محمدرسول‌الله»، نمادی از خدمت و اقتدار

به گزارش عصر همدان، حسن برزگر روز گذشته در رزمایش سراسری خدمت‌رسانی عاشورایی بسیج با بیان اینکه امروز به فرموده مقام معظم رهبری بهترین راه مبارزه با استکبار خدمت به مردم است، اظهار کرد: استکبار و در رأس آن آمریکا می‌خواهد با فشار اقتصادی و روانی علیه مردم ایران اقداماتی انجام دهد.

وی با بیان اینکه بسیجیان در عرصه‌های مختلف انقلاب را پیش بردند، افزود: به فضل الهی آرزوی استکبار هیچگاه محقق نخواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه بسیجیان در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی می‌کنند، گفت: امروز شاهد تهیه جهیزیه برای نوعروسان، تهیه پوشاک و لوازم بهداشتی و برگزاری دوره‌های پیشگیری از اعتیاد در مناطق کم‌برخوردار هستیم.

وی اقتصاد و کارآفرینی، برگزاری دوره‌های امداد و نجات، آبرسانی و لوله‌کشی در روستاهای کم‌برخوردار، خدمات پزشکی و دندان‌پزشکی و پاکسازی محیط زیست را از جمله اقدامات در قالب گروه‌های اعزامی برشمرد.

برزگر ساخت خانه بهداشت‌ در دو روستا و ساخت خانه برای محرومان و برگزاری جنگ شادی در روستاها را از دیگر اقدامات عنوان کرد و افزود: گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف توانستند با کمترین امکانات دل محرومان را شاد کنند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیج حلال مشکلات است و فرد بسیجی باید شبانه‌روز برای خدمت به انقلاب کار کند، تصریح کرد: با روحیه جهادی است که می‌توانیم در عرصه‌های مختلف از بحران‌ها عبور کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد: امروز کشور ما در یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی است و گروهی از کارشناسان اقتصادی در آمریکایی ریزترین مسائل اقتصادی را با حساسیت رصد می‌کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا و هم‌پیمانان او می‌خواهند با ایجاد نارضایتی در بین مردم آخرین تیر خود را رها کنند، بیان کرد: البته دشمنان در مدت ۴۰ سال موفق نشده و نخواهند شد.

برزگر با بیان اینکه حال که آمریکا با توطئه‌های مختلف نتوانسته به اهداف شوم خود برسد با راضی کردن کشورهای دیگر قصد آن را دارد تا مردم را در مقابل نظام قرار دهند، ادامه داد: برخی از مسؤولان که کم کاری می‌کنند در برابر خون شهدا مسؤول هستند.

وی با بیان اینکه با روحیه جهادی و بسیجی می‌توانیم آخرین تیر دشمن را خنثی کنیم، افزود: مسؤولان باید برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر تلاش کنند و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذاری نکنند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان به برگزاری «رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲» در روز ۱۷ شهریورماه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این رزمایش در همدان با حضور گردان‌های بیت‌المقدس (۶ گردان برادران) برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی