آغاز اجلاس جهانی گردشگری در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، چهلمین اجلاس اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری(UNWTO) در همدان با حضور دبیرکل سازمان جهانی گردشگری آغاز به کار کرد.

این اجلاس از ۲۱ تا ۲۳ آبان‌ماه به همت شرکت سیاحتی علیصدر همدان به میزبانی از جمهوری اسلامی ایران میزبان این اتفاق بزرگ گردشگری است تا فرصتی باشد برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری ایران و همدان به جهان.

سازمان جهانی گردشگری( UNWTO ) زیرمجموعه سازمان ملل با ۵۵۲ عضو است که تمام کشورهای عضو از مقاصد گردشگری دنیا هستند و در این میان ۱۴ شرکت از ایران عضو سازمان توریسم جهانی است.

برگزاری اجلاس سازمان جهانی گردشگری با حضور دبیرکل و هیأت رئیسه این سازمان، اساتید برجسته و فعالان شاخص حوزه گردشگری جهان فرصتی استثنایی و بی‌بدیل برای ایران اسلامی است.

در چهلمین نشست عمومی اعضای وابسته UNWTO «نقش نوآوری و تکنولوژی در توسعه گردشگری فرهنگی و افزایش رقابت‌پذیری و جذابیت مقصد» مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پنل «تحریک توانمندی‌های گردشگری فرهنگی با بهره‌گیری از نوآوری فناوری» با مدیریت استاد دانشگاه ویسکانسن استاون آمریکا، دکتر مایکل دی جیوواین استادیار دانشگاه وست چستر آمریکا انجام می‌شود، پروفسور لورنز کانتونی استاد دانشگاه دلا اسویزرا ایتالیانا سوئیس نیز در خصوص «سهم فناوری اطلاعات و ارتباطات در گردشگری فرهنگی به عنوان یک نقشه راه» سخنرانی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی