«اجلاس نماز» در ملایر برگزار می‌شود

به گزارش عصر همدان،‌ سعید کتابی ظهر امروز در سومین جلسه شورای اقامه نماز شهرستان ملایر با اشاره به اهمیت نماز، اظهار کرد: در دین مبین اسلام یکی از بهترین و والاترین فریضه‌ها، اقامه و برپا داشتن نماز است.

وی بیان کرد: نماز اگر در مساجد و با جماعت برگزار شود اجر و ثواب بیشتری دارد و تأثیرات اجتماعی فراوانی نیز خواهد داشت.

معاون فرماندار ملایر افزود: سال‌های زیادی است که اجلاس نماز در کشور برگزار می‌شود و این اجلاس چند سالی است که در ملایر باکیفیت بالایی برگزار شده است.

وی گفت: هر اجلاس نمازی با موضوعی برگزار شده و موضوع اجلاس نماز امسال «نماز، شیوه مهارت و دعوت به نماز» است که از اساتید مجرب و توانمند برای حضور در آن دعوت به عمل خواهد آمد.

کتابی با بیان اینکه این اجلاس شهرستانی است و تمام دستگاه‌های اداری شهرستان باید ضمن همکاری حضور گسترده‌ای در این برنامه داشته باشند؛ به فضاسازی محیطی اشاره کرد و افزود: باید در سطح شهرستان، مدارس و دانشگاه‌ها اطلاع‌رسانی مناسبی با موضوع نماز و دعوت عمومی برای این اجلاس داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اجلاس نماز در شهرستان ملایر ۲۹ آبان ماه سال جاری از ساعت ۱۰ صبح، در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر برگزار خواهد شد.

امام‌ جمعه ملایر نیز با بیان اینکه در آموزه‌های دینی، نماز به‌ عنوان ستون دین معرفی‌ شده است، ادامه داد: با تقویت ستون دین، دشمنان این مرزوبوم و دشمنان اسلام هرگز نخواهند توانست آسیبی به ما برسانند.

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری ضمن تأکید بر برگزاری باشکوه‌تر این اجلاس بیان داشت: باید ضمن دعوت از عموم مردم به‌ویژه قشر جوان و نوجوان، اهمیت نماز را به مخاطبان انتقال دهیم.

وی افزود: دشمنان اسلام تبلیغات منفی گسترده‌ای را علیه اسلام و به‌ ویژه ایران اسلامی به‌عنوان کشوری که مذهب شیعه دارد انجام می‌دهند اما مردم ما آگاه و بیدار هستند و هرگز فریب دشمنان را نمی‌خورند.

امام‌ جمعه ملایر با اشاره به اینکه ما در کشوری مسلمان و شیعه زندگی می‌کنیم، تأکید کرد: در محیط کاری و اداری به نماز اول وقت و جماعت پایبند باشیم ولی به‌گونه‌ای که ارباب‌ رجوع برای مدت طولانی پشت درب اتاق منتظر نماند.

وی خاطرنشان کرد: هر چقدر بر روی اقامه نماز اول وقت و جماعت کار بیشتری صورت پذیرد قطعاً آسیب‌های اجتماعی کمتری را در جامعه شاهد خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی