آخرین انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به نمایش درمی‌آید

به گزارش عصر همدان، همزمان با هفته کتاب «۱۹ تا ۲۴ آبان‌ماه» نمایشگاهی از آخرین انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، از سوی مرکز اسناد غرب کشور در همدان برگزار می‌شود.

مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در هفته کتاب سال جاری و با هدف معرفی بخشی از فعالیت‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، نمایشگاهی از آخرین انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

علیرضا تکلو بیان کرد: این کتاب‌ها اغلب برگرفته از اسناد و مدارک موجود در آرشیو ملی ایران و یا حاصل انجام پروژه‌های تاریخ شفاهی در موضوعات مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، هنری و فرهنگ عامیانه است که با تخفیف ویژه نمایشگاهی به علاقمندان عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: در کنار این آثار، ۳ عنوان کتاب تاریخ شفاهی با عناوین «در پرتگاه حادثه» زندگینامه دکتر اکبر اعتماد بنیانگذار انرژی هسته‌ای ایران، «فرهنگ عامیانه همدان» به روایت میرزا علی ‌اکبر محمودی وثاق و «گردش تصویر» سینما به روایت مسعود جعفری جوزانی حاصل تلاش واحد تاریخ شفاهی مرکز اسناد غرب کشور در همدان نیز به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه از امروز شنبه ۱۹ آبان‌ماه به مدت ۱۵ روز در ساختمان مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور به مرکزیت همدان واقع در خیابان میرزاده عشقی ابتدای خیابان رکنی دایر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی