چطور وزیری استیضاح می‌شود، دوباره رأی اعتماد می‌گیرد؟/ نمایندگان پاسخگو باشند

به گزارش عصر همدان، صادق محمدی در سخنان پیش از خطبه‌ نماز جمعه همدان با بیان اینکه امروز با درسی که از عاشورا گرفتیم خود را برای نبردی بزرگ آماده کرده‌ایم، اظهار کرد: این نبرد به نابودی استکبار و رژیم صهیونیستی منتهی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان خائنانی که لباس ملی‌گرایی به تن کرده بودند را رسوا کرد، افزود: ۱۳ آبان ماه به معنای فریاد بلند «مرگ بر آمریکا» و تکمیل‌کننده قیام بزرگ ملت ایران برای نابودی طاغوت است.

دبیر قرارگاه شهید همدانی بسیج دانشجویی همدان با اشاره به اینکه FATF یکی از مهم‌ترین لوایحی است که با وجود مخالفت جریان‌های انقلابی به تصویب رسید، تصریح کرد: تصویب این لایحه به معنای این است که حزب‌الله لبنان و سپاه قدس و در رأس آن حاج قاسم سلیمانی تروریست است!!.

وی با بیان اینکه با تصویب CFT اطلاعات مالی کشور و افراد در اختیار  ناظرانی قرار می‌گیرد که در اسرائیل و عربستان هستند، ادامه داد: امید است که شورای نگهبان با در نظر گرفتن منافع نظام و کشور با این مصوبه مجلس برخورد کند.

محمدی با انتقاد از عملکرد نمایندگان مجلس خاطرنشان کرد: وزیری که نتوانسته چرخ صنایع و معادن را بچرخاند و صنایع را به تعطیلی کشانده و مجلس به دنبال استیضاح آن است یکباره به‌عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی‌ شده و رأی اعتماد می‌گیرد و باعث حیرت می‌شود.

وی گفت: چگونه ممکن است وزیر راه و شهرسازی که به مدت ۶ سال عهده‌دار مسئولیت بوده و با بدترین عملکرد استعفا می‌دهد و بدون بازخواست راهی به دست آوردن منصبی دیگر می‌شود.

دبیر قرارگاه شهید همدانی به وضعیت بازار و گرانی کالاهای مورد نیاز مردم نیز اشاره کرد و گفت: امروز جای خالی تعزیرات حکومتی در بازار احساس می‌شود چراکه نظارتی بر کالاهای اساسی نیست.

وی با بیان اینکه باید دستگاه‌های متولی و نظارتی ورود کنند، اظهار کرد: دیوان محاسبات در کجای این معادلات قرار دارد؟ چرا بر انبارهای کالاها و قیمت کالاهای اساسی توسط دستگاه‌های نظارتی نظارت لازم صورت نمی‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی