مقابل حاشیه‌سازی‌ها می‌ایستم/ از مديران جوان استفاده می‌كنم

به گزارش عصر همدان، سیدسعید شاهرخی امروز در شورای اداری و تودیع و معارفه استان با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد همدان اظهار کرد: همدان به واسطه ویژگی‌های منحصر به فرد خود به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین انتخاب شده که باید آن را قدر نهاد.

وی با اشاره به مجاهدت و سابقه ایثارگری استان همدان، یادی از شهدای مدافع حرم به ویژه سردار همدانی کرد و گفت: وجود این ظرفیت‌ها رسالت سنگین مرا به عنوان استاندار گوشزد می‌کند.

استاندار همدان با بیان اینکه افتخارم این است که در شهرستان‌های استان خدمت کردم و سرمایه اجتماعی در این دیار دارم، گفت: یکی از دلایل علاقه‌مندی بنده برای خدمت در استان وجود مردم خوب در آن است که استحقاق و لیاقت بهترین خدمت‌رسانی را دارند.

وی با قدردانی از محمدناصر نیکبخت به خاطر خدماتش افزود: استان همدان به واسطه مدیریت، سختکوشی و صداقت ایشان رشد کرده است که باید این مسیر را پرشتا‌ب‌تر پیمود.

شاهرخی رمز موفقیت استان را وحدت و همدلی موجود در آن دانست و تأکید کرد: بنده نیز قصد دارم در جهت تحکیم این وحدت و هماهنگی بیشتر در مسیر هم‌افزایی تلاش کنم.

وی گفت: بدون اغراق به مردم استان همدان به واسطه وجود نمایندگان ساعی و توانمند در مجلس تبریک می‌گویم.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در مقابل هر موضوعی که منجر به حاشیه‌سازی شود، می‌ایستم، نیروهای نظامی و امنیتی استان را از برجسته‌ترین‌ها در کشور دانست و ثبات امنیت در همدان را از دیگر اولویت‌های خود عنوان کرد.

وی توجه به تولید، اشتغال و جذب سرمایه‌گذار برای توسعه استان و اشتغالزایی را از برنامه‌های خود قلمداد کرد و با بیان اینکه ما دارای سند اشتغال هستم، گفت: بالاتر از ۲۰ هزار شغل در سال را محقق می‌کنم.

شاهرخی ارتقای سرمایه اجتماعی را از دیگر موضوعات عنوان کرد و اظهار کرد: بزرگترین سرمایه اجتماعی ما مردم هستند؛ ضمن اینکه فرصت برابر در پذیرش مسئولیت بین بانوان و آقایان را در برنامه دارم زیرا اصل بر مسئولیت‌پذیری است.

وی گفت: حتماً از مدیران جوان و توانمند در بدنه مسئولیتی استان استفاده خواهم کرد، زیرا همین جوان‌ها از اول انقلاب کشور را به پیش بردند و امروز نیز باید نقش‌آفرینی کنند.

استاندار همدان در پایان ارتباط تنگاتنگ با احزاب و رسانه‌های استان فارغ از دیدگاه‌های سیاسی آنها را یکی دیگر از برنامه‌های خود عنوان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی