۱۰ موکب از همدان در کربلای معلی برپا می‌شود

وی افزود: اعزام این موکب‌ها از ۲۶ مهر آغاز شده و به ترتیب در قالب بیش از ۱۰۰ خودرو سنگین و نیمه سنگین عازم کشور عراق شده و از ۳۰ مهر تا ۱۰ آبان فعالیت می‌کنند.

بادامی بیان کرد: نزدیک به ۶۰۰ نیروی خدماتی شامل پزشک، نانوا، روحانی، تأسیسات و غیره به‌طور افتخاری در این ۱۰ موکب فعالیت می‌کنند و بیش از ۳۵ هزار وعده غذا هم در هر نوبت بین زائران توزیع می‌شود.

وی گفت: ظرفیت اسکان موکب‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان در هر شب نزدیک به ۲۴ هزار نفر است.

بادامی مطرح کرد: در کنار اسکان و اطعام، برنامه‌های فرهنگی مانند اقامه نماز جماعت، برپایی مجلس روضه و قرائت دعا، تهیه اخبار و گزارش و راه‌اندازی کانال تلگرامی هم پیش‌بینی‌شده است.

وی با اشاره به طرح “هر زائر یک شهید” گفت: تصاویر شهدا بین زائران توزیع می‌شود و هر زائر به نیت یک شهید زیارت می‌کند.

بادامی اعلام کرد: موکب‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان شامل امام حسن مجتبی(ع)، امام حسین(ع)، امام رضا(ع)، شهید چیت‌سازیان، زیارت عاشورا، سردار همدانی، سیدالشهدا(ع) موقعیت شهید همدانی، شهدای منا، شهدای رزن و شهدای شهر برزول می‌شود.

وی با بیان اینکه هزینه اسکان و اطعام زائران از طرف مردم تأمین شده، اعلام کرد: مردم می‌توانند هدایا و نذورات خود را  برای سهیم شدن در پذیرایی و اسکان زائران اربعین حسینی به شماره حساب سیبای بانک ملی به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان ۰۲۰۳۷۵۱۶۶۲۰۰۱ واریز کنند.

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی