هيچ بيگانه‌ای برای ما دلسوزی نمی‌كند، هوشيار باشيم

به گزارش عصر همدان؛ سردار سیدمحمد باقرزاده ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای دانشجوی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه ایران اسلامی همیشه مورد تهاجم آمریکای جنایت‌کار بوده است، اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند»، این صحبت امام راحل ریشه در توحید دارد.

وی در ادامه به نقش شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای جبهه مقاومت در سوریه، یمن، لبنان و عراق اشاره کرد و گفت: اگر امروز شاهد راهپیمایی سلوک حسینی در اربعین امام حسین(ع) هستیم به برکت خون شهداست.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: در دورانی دشمنان زمانی علیه حج ابراهیمی توطئه‌هایی انجام دادند اما هیچگاه موفق نخواهند بود و ما هم باید از پیش هوشیارتر باشیم.

وی در ادامه به مسئله ارتباط حوزه و دانشگاه پرداخت و افزود: رسالت دانشگاه‌ها بیان مفاهیم انقلاب است.

سردار باقرزاده با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به الگو قراردادن سیره و زندگی پدران و مادران شهدا تأکید دارند، یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند مراقب باشید یادواره‌های شهدا تکراری نشوند.

وی با اشاره به اینکه بزرگداشت شهدا باید منتج به ایستادگی و سر خم نکردن مردم ایران در برابر آمریکا شود، بیان کرد: پیروزی و نصرت همچنان که خداوند در آیات مختلف قرآن کریم وعده داده، از آن ماست.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمنان ما در گذشته و امروز غرق در عده و تجهیزات نظامی خود شدند در حالی که آرامش‌دهنده دل‌ها خداست، افزود: نبود آرامش مانع استفاده از تجهیزات می‌شود، مانند جنگ لبنان که اسرائیل هر آنچه داشت را به میدان آورد اما در نهایت گوسفندوار عقب‌نشینی و فرار کرد.

وی با تاکید بر اینکه در جنگ مرد از نامرد مشخص می‌شود، ادامه داد: ما، دولت آمریکا و دول مرتجع عربی را در زمان جنگ تحمیلی به‌ خوبی شناختیم، از این رو امروز به محک آنها نیاز نداریم.

سردارباقرزاده با تأکید بر اینکه امروز دشمن به دنبال متزلزل کردن شعور عمومی جامعه است، گفت: با توجه به توطئه دشمنان باید بیش‌ از پیش هوشیار باشیم و بدانیم هیچ‌کس از خارج از ایران اسلامی برای ما دلسوزی نمی‌کند و تنها به دنبال سوءاستفاده هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی