علیصدر میزبان شایسته‌ای برای کشور خواهد بود

به گزارش عصر همدان، پیش از ظهر امروز اعضای شورای اسلامی شهر همدان در دبیرخانه اجلاس جهانی گردشگری حضور پیدا کردند.

عضو هیات رئیسه سازمان جهانی گردشگری در این نشست اظهار کرد: سه تا چهار ماه است که معرفی همدان روی سایت سازمان جهانی قرار گرفته و علیصدر با این میزبانی در صدر جاذبه‌های شناخته شده در این سازمان قرار گرفته است.

حمیدرضا یاری تصریح کرد: شهرداری می‌تواند در این زمینه یاری‌گر ما در اجلاس باشد و اقدامات لازم را در اختیار قرار دهند چرا که برگزاری اجلاس جهانی در همدان فرصتی برای معرفی همدان خواهد بود.

وی با بیان اینکه سال ۹۵ موافقت اصولی از سازمان جهانی گردشگری گرفته شد، افزود: از همان سال شرایط برای یک میزبانی خوب انجام شد و ما میزبانی را به نحو شایسته‌ای خواهیم داشت تا علاوه بر همدان کشورمان نیز سربلند باشد.

عضو هیات رئیسه سازمان جهانی گردشگری تبلیغات را برای این رویداد جهانی مهم دانست و گفت: تبلیغات اجلاس جهانی گردشگری تا جایی که مقدور بوده انجام شده است و این تبلیغات تا روزهای منتهی به اجلاس شدت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مهمانان اجلاس همه فعالان حوزه گردشگری هستند، افزود: سرمایه‌گذاران گردشگری، آژانس‌داران، هتلداران، شرکت‌های پژوهشی در زمینه گردشگری و تأسیسات گردشگری مهمانان اجلاس جهانی هستند.

لازمه برندسازی گردشگری این است که نام همدان در گردشگری فراملی بدرخشد

قائم مقام شرکت سیاحتی علیصدر نیز گفت: اجلاس UNWTO در بالاترین سطح پارلمانی برگزار خواهد شد و باید بتوانیم میزبانی در سطح بین‌المللی را داشته باشیم.

احمدحسینی بیان کرد: امروز ما افتخار این را داریم که بعد از ۴۰ سال میزبانی اجلاس جهانی را داریم، اجلاسی که در ۴۰ سال آینده نیز ایران نمی‌تواند میزبانی این اجلاس را داشته باشد.

وی ادامه داد: اهمیت این اجلاس با ACD قابل قیاس نیست زیرا هیچ شهر دیگری نمی‌تواند در ۴۰ سال آینده میزبان چنین اجلاسی باشد.

قائم مقام شرکت سیاحتی علیصدر خاطرنشان کرد: همدان با تمام ظرفیتی که دارد نتوانسته مقصد گردشگری در کشور باشد، اما باید گفت لازمه برندسازی گردشگری این است که نام همدان در گردشگری فراملی بدرخشد.

وی خاطرنشان کرد: امروز می‌توانیم از بازآفرینی‌هایی که در شهر ایجاد می‌شود، با برگزاری این اجلاس‌ها همدان می‌تواند پایلوت گردشگری در کشور باشد.

به گزارش فارس؛ همدان ۲۱ تا ۲۵ آبان‌ماه میزبان اعضای سازمان جهانی گردشگری UNWTO خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی