سرمایه‎گذاری شرکت هلدینگ «تلاشگران» در فامنین

به گزارش عصر همدان، امیر خجسته از حضور و سرمایه‌گذاری شرکت هلدینگ «تلاشگران» در فامنین خبر داد و اظهار کرد: با کمک شهردار و اعضای شورای شهر فامنین بسیاری از زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان آماده است.

وی با بیان اینکه با اجرای مصوبات سرمایه‌گذاری در استان امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رشد سرمایه‌گذاری‌های کلان در این شهرستان باشیم و گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی با کارآفرینی و توجه به مقوله اشتغال که نیاز اصلی کشور است، با جدیت در دستور کار قرار دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: ما به عنوان نماینده مردم تا جایی که امکان داشته باشد و منع قانونی وجود نداشته باشد مشکلات سر راه سرمایه‌گذاران و کارآفرینان را رفع می‌کنیم و دست آنها را به گرمی می‌فشاریم.

وی افزود: سعی ما استفاده از تمام ظرفیت های موجود در فامنین برای اجرای طرح‌های دارای توجیه فنی و اقتصادی است که در این راستا شهرداری و شوارای شهر فامنین با واگذای زمین و سرمایه گذاری بیش از ۱۵ میلیارد پیش‌قرارداد ۳ میلیارد تومانی با سرمایه‌گذار در قالب تهاتر بسته شده است.

خجسته با تاکید بر اینکه فامنین باید توسعه یابد تصریح کرد: سرمایه‌گذاری باید در فعالیت‌های مهم محرک اشتغال و با ضریب اشتغالزایی بالا صورت گیرد و در این جهت با هماهنگی با مدیران استان در حال بررسی و پیگیری تحقق سرمایه‌گذاری‌های پربازده در این شهرستان هستیم تا بتوانیم اقتصاد آن را از صرفا کشاورزی به انواع دیگری از اقتصاد تبدیل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی