نسل جدید LED در حوزه پلیس راهور همدان رونمایی شد

به گزارش عصر همدان، ظهر امروز همایش استانی طلایه‌داران ترافیک در همدان طبق هر سال برگزار شد که در این همایش شاهد رونمایی نسل جدیدی از LED در حوزه ترافیک بودیم.

این ابزار الکترونیکی طراحی شرکت داخلی استان است که به دستور رئیس پلیس ناجا در سطح کشور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

رئیس عملیات راهور استان همدان در حاشیه رونمایی از این تجهیزات اظهار کرد: این تجهیزات باعث رویت مأموران در شب و در نتیجه احساس امنیت بین شهروندان نسبت به وجود پلیس خواهد شد.

سید جواد حسینی با بیان اینکه این ابزار الکترونیک امنیت را برای پلیس در معابر و جاده‌ها فراهم خواهد کرد، گفت: نوروز امسال به صورت ابتکاری برای نخستین بار در کشور از این LEDها استفاده کردیم.

وی خاطرنشان کرد: این تجهیزات روی لباس‌های کارکنان پلیس راهور و بر روی موتورسیکلت‌ها مورد استفاده قرار گرفت که بازتاب خوبی داشت.

رئیس عملیات راهور همدان با بیان اینکه استفاده از این تجهیزات رضایتمندی را در شهروندان ایجاد کرد و از طریفی برای پلیس کارایی بسیار خوبی داشت، گفت: امروز نسل جدیدی از این LED را رونمایی کردیم که از دو جهت پرتاب نور دارند که دستگاه قبلی از یک طرف پرتاب نور داشت.

وی با تأکید به اینکه این دستگاه امروز در همدان رونمایی شد، افزود: این وسیله مورد استقبال رئیس پلیس راهور ناجا قرار گرفته و از آن به عنوان یک خلاقیت یاد کرده است.

حسینی با بیان اینکه طبق دستور هیأت رئیسه ناجا قرار است این LED در سطح کشور مورد استفاده قرار گیرد، گفت: این وسیله شب‌ها تا فاصله ۵۰۰ متری پرتاب نور دارد.

در این مراسم از رئیس شورای شهر همدان، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، رئیس پلیس راهور نهاوند، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری، مدیر بیمه کوثر، مدیر ایران خودرو، معاون پرورشی ناحیه یک آموزش و پرورش همدان، مدیر دبیرستان دخترانه علاقبندیان، مدیر مدرسه دخترانه شاهد، مدیر مدرسه پسرانه فاضل، مدیر مسوول هفته‌نامه صبح امید، معاون اداره شهرسازی به دلیل همیاری با پلیس راهور تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی