برگزاري جشنواره «بازی، خلاقیت و نشاط» در همدان/ ۳ تا ۹۹ ساله‌ها شركت كنند

به گزارش خبرگزاری عصر همدان، سعید خوشبخت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروزه به دلیل ضرورت ورود شهرداری‌ها به مباحث آموزشی، علمی، تخصصی و شهروندی و با توجه به تأکید مدیریت شهری بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و تمرکزبخشی از این برنامه‌ها بر مباحث علمی، تخصصی و شهروندی اگر در این کار صاحب ایده و ابتکار باشیم در عمل به نتیجه مطلوب خواهیم رسید.

وی از برگزاری نخستین جشنواره «بازی، خلاقیت و نشاط» در شهر همدان به همت «خانه ریاضیات استاد غیور» خبر داد و اظهار کرد: «خانه ریاضیات استاد غیور» وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری است؛ این جشنواره با همکاری و مشارکت خانه هوش و خلاقیت همدان، مرکز همایش‌های قرآنی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان بیان کرد: این جشنواره از ۱۰ مرداد تا ۱۵ شهریور از ساعت ۱۹ تا ۲۲ در نقاط مختلف شهر همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نخستین دوره این جشنواره ۱۰ مردادماه در پیاده‌راه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، افزود: اولین دوره جشنواره شامل کارگاه‌ها و مسابقات، بازی‌های فکری، کارگاه اوریگامی، مسابقه جدول، اجرای نقالی، نمایش خیابانی و قرعه کشی و اهدای جوایز است.

خوشبخت ادامه داد: جشنواره «بازی، خلاقیت و نشاط» نیز ۱۷ و ۱۸ مردادماه در پارک پرواز، ۲۴ و ۲۵ مردادماه در پارک مردم و ۳۱ مردادماه و اول شهریورماه در بوستان ارم برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: روزهای هفتم و هشتم شهریورماه در پیاده‌راه امام خمینی(ره) و ۱۴ و ۱۵ شهریورماه در پارک کودک نیز ادامه برنامه‌ها اجرا می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان یادآور شد: این جشنواره برای گروه‌های سنی مختلف از سه تا ۹۹ سال برگزار می‌شود و شرکت در آن برای عموم آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی