میلیون‌ها نفر منتظر حمایت دولت برای راهپیمایی اربعین/ دلار ۸ هزاز تومانی ظلم به زائران است

به گزارش عصر همدان،‌ حمیدرضا حاجی‌بابایی اظهار کرد: در آستانه همایش جهانی اربعین که نماد اقتدار شیعیان است واز آن به بزرگترین حضور ونمایش قدرت در تمام رسانه های دنیا یاد شده است، خبر اختصاص دلار ۸ هزار تومانی، بسیار ناامیدکننده است.

وی تاکید کرد: در همایش بزرگ اربعین دل‌های عاشقان اباعبدالله سیل خروشانی می‌شود که انسان‌های خداجو و آزاده را با خود همراه می‌کند، آنچنان که در سال‌های گذشته شاهد بودیم، پیروان سایر ادیان نیز با مسلمانان همراه شده بودند تا آزادگی و انسانیت را همراهی کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تاکید کرد: در این راهپیمایی تمام شرکت‌کنندگان با حداقل دارایی و به دور از تکلف تنها به یاد سرور و سالار شهیدان به حرکت درمی‌آیند، انتظار می‌رود، دولت مردم را یاری کنند که با این حداقل‌ها بتوانند در این همایش حضور یابند.

وی افزود: بسیاری از افرادی که در سال‌های گذشته در اربعین حضور داشتند، در حال حاضر نگران تامین هزینه ها با دلار ۸ هزار تومانی هستند که نتوانند با مشکلات اقتصادی و معیشتی در این گردهمایی حاضر شوند.

حاجی‌بابایی گفت: نقش استراتژیک همایش اربعین در شناساندن اسلام واقعی به جهان اسلام به عنوان  مظهر صلح و آرامش و انسان‌دوستی بی‌بدیل است چراکه همه شرکت‌کنندگان در این برنامه با تمام وجود به دنبال همدلی، همراهی و استقبال و رفع مشکلات یکدیگر هستند.

وی بیان کرد: رسالت ما این است که این فرهنگ برخاسته از اسلام ناب محمدی را به جهانیان معرفی کنیم و این واقعیت مسیر نمی‌شود مگر اینکه شرایطی را مهیا سازیم که مانند چند سال گذشته زمینه حضور حداکثری عاشقان و شیفتگان سیدالشهدا ویارانش در این همایش محقق شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: در طول چند سال گذشته دشمنان اسلام برای تضعیف این نماد اقتدار  تلاش های بسیاری کردند، از تهدید و ترور گرفته تا ایجاد موانعی که مردم نتوانند در این همایش حضور حداکثر داشته باشند دولت نباید ناخواسته با این جریانات که تمام هم و غم آنها تضعیف اربعین و کربلا و سیدالشهداست همراهی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی