نامه جمعی از نمایندگان مجلس به لاريجانی/ رهنمودهای رهبری شبهه‌ای برای ما باقی نگذاشته است

به گزارش عصر همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی از نامه جمعی از نمایندگان به ریاست مجلس خبر داد و اظهار کرد: در این نامه با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری آمده است «مقام معظم رهبری در خصوص پیمان‌نامه‌ها تصریح کردند، که در این پیمان‌نامه‌ها و مطالب باید بررسی شود که مواردی که خوب و مفید است که با قوانین داخلی به آن بپردازیم و قانون خوب از آن استخراج کنیم و در نهایت آنچه به صلاح و مصلحت کشور است، رأی دهیم و مصوب کنیم».

وی تاکید کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری با در نظر گرفتن موارد فوق کاملا صریح و شفاف است و شبهه‌ای برای ما باقی نگذاشته که باید در مورد FATF به جای کار و تلاش با در نظر گرفتن محورهای چهارگانه انتظار رهنمود مجددی از ایشان داشته باشیم.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: نمایندگان در این نامه اضافه کرده‌اند، از آنجا که در این مدت کار تحقیقی و دقیق با استفاده از نظرات صاحبنظران و کارشناسان خبره در دولت و دانشگاه‌ها و حوزه انجام نشده است، با این پیش‌زمینه و فضاسازی‌های موجود، فضاهای مجازی و رسانه‌ای نگران هستیم که نتیجه مطلوب حاصل نشود.

وی اظهار کرد: در این نامه نمایندگان درخواست کرده‌اند با مدیریت کمیسیون امنیت ملی و حقوقی، اجلاس دوروزه‌ای با دعوت از همه صاحبنظران در بدنه دولت و خارج از بدنه آن، با حضور نمایندگان به عنوان پرسشگر و مستمع تشکیل  شود.

حاجی‌بابایی تاکید کرد: به زعم نویسندگان این نامه، با تشکیل این اجلاس جمع‌بندی نهایی به اتخاذ تصمیم صحیح بر ریل رهنمودهای مقام معظم رهبری تسهیل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی