رونمايی از «هواپیمای آتش‌نشان»/ كاربرد در حوزه رزم و غير نظامی

به گزارش عصر همدان، سردار رضا طلایی‌نیک امروز در حاشیه محفل تجلیل از خانواده شهدا در شهرستان بهار  اظهار کرد: فرهنگ عاشورایی جهاد و شهادت یکی از عوامل بنیادی در پیروزی رزمندگان اسلام در مقابله با دنیای استکبار بود.

وی با بیان اینکه این فرهنگ عاشورایی یک میراث فرهنگی است که همواره باید صیانت شود، گفت: این فرهنگ باید نسل به نسل در افکار، عقاید، هنجارها، رفتارها و سازوکارهای اجتماعی نهادینه شود.

معاون پارلمانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: آنچه در کنار تجهیزات و تسلیحات رزم و امکانات مادی، همواره اصلی‌ترین نیروی برتری ما بوده و ما را به قدرت اول دفاعی و سیاسی در منطقه رسانده، فرهنگ و تفکر بسیجی است.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌ها، امکانات، منابع داخلی و اقتصادی بسیار در کشور گفت: ما شرایط سخت‌تر از تحریم‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و این شرایط سخت‌تر از گذشته نیست.

طلایی‌نیک ادامه داد: البته باید عملیات روانی و اثر روانی تحریم ها مهار شود زیرا موج روانی در فضای مجازی موجب دلگرمی دشمن می‌شود، بنابراین امروز نیاز به هوشیاری و مراقبت داریم.

وی اظهار داشت: دولت و مسؤولان با تدابیر خود و همراهی مردم باید نقطه ضعف اقتصادی را برطرف کنند تا زمینه‌ای برای عملیات روانی و موج آفرینی دشمن ایجاد نشود.

معاون پارلمانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از رونمایی از هواپیمای ساخت صنایع دفاعی کشور با عنوان «هواپیمای آتش‌نشان» خبر داد و ادامه داد: این فناوری یکی دیگر از نشانه‌های رشد و پیشرفت صنعت دفاعی است که یک صنعت بومی محسوب می‌شود و می‌تواند در ظرفیت‌ها و عرصه‌های مختلف صنعت دفاعی برای پیشبرد اقتصاد مقاومتی مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: این هواپیمای آتش‌نشان هم در حوزه رزم و هم در حوزه‌های غیرنظامی کارایی دارد و برای امداد و نجات و خدمات‌رسانی در سوانح احتمالی قابل بهره‌برداری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی