۱۱ درصد مدال‌های کاروان ورزشی ایران را همدانی‌ها کسب کردند

به گزارش عصر همدان؛ حمیدرضا حاجی‌بابایی امشب در مراسم تجلیل از مدال آوران همدانی در بازی‌‌‌های آسیایی جاکارتا با اشاره به وضعیت ورزش استان همدان، اظهار کرد: ورزش همدان روز به روز در حال پیشرفت و موفقیت است زیرا در گذشته‌های دور ورزش ما حتی در کشور هم حرفی برای گفتن نداشت.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز ورزش همدان در عرصه‌های مهم بین‌المللی صاحب حرف است و مدال‌آوری‌های متعدد در قاره کهن و مسابقات جهانی و حتی المپیک گواهی بر این مدعاست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: من این موفقیت کم‌نظیر در مدال‌آوری را به ورزشکاران، جامعه ورزش استان و همه مردم خوب همدان تبریک می‌گویم و امیدواریم با تلاش مربیان و ورزشکاران شاهد رشد این مدال‌ها در آوردگاه‌های آینده باشیم.

وی با اشاره به میانگین جمعیتی استان و مدال‌آوری کاروان ورزش ایران، تصریح کرد: جمعیت استان همدان در کشور ۲/۲ درصد است اما ۱۱ درصد مدال‌های کاروان ورزشی ایران را ورزشکاران همدانی کسب کردند که این یک رکورد بی‌‌نظیر برای ورزش همدان است.

حاجی‌بابایی گفت: همه آمار خبر از پیشرفت ورزش استان است و طی سال‌های گذشته زیرساخت‌های ورزشی نیز رشد چشمگیری داشته است و ثمره آن امروز مدال‌آوری پنج ورزشکار همدانی در بازی‌های آسیایی است.

خجسته: ورزش همدان تاریخ ساز شده است

دیگر نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در خشش ورزشکاران همدانی در بازی‌های آسیایی اظهار کرد: من افتخارآفرینی و مدال‌آوری کم‌نظیر ورزشکاران همدانی را در بازی‌های آسیایی تبریک می‌گویم.

امیر خجسته ادامه داد: همواره مسوولان ارشد استان از ورزش استان حمایت‌های خوبی انجام دادند و امروز خوشحالم که جامعه ورزش استان با مدال‌های خود جواب حمایت‌ها را داده‌اند.

وی بیان کرد: ما هم قدردان این عزیزان هستیم و امیدواریم با تلاش شما عزیزان شاهد رشد بیش از بیش ورزش همدان در عرصه‌های بین‌المللی باشیم

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: درخشش بانوان ورزشکار همدانی نیز در این میان مسئله مهمی است که نباید به راحتی از کنار آن عبور کرد.

شاهرخی: جوانان همیشه تاریخ‌ساز هستند

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری همدان نیز با اشاره درخشش ورزشکاران همدانی افزود: امروز جوانان در همه زمینه‌ها نقش موثری دارند و امروز جوانان همدانی افتخار آفرینی در عرصه ورزش را برای به ارمغان آورده‌اند.

سعید شاهرخی اضافه کرد: این نقش آفرینی امروز جوانان همانند دیروز است که جوانان در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند.

وی خاطرنشان کرد: من هم به نوبه خود و از سوی مسوولان ارشد استان تقدیر ویژه‌ای از این مدال‌آوران دارم زیرا درخشش آنها برای همیشه در تاریخ ورزش این کشور و استان ثبت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی