پنجمین المپیاد ورزشی در مدارس همدان برگزار می‌شود

به گزارش عصر، عبدالله جعفری با بیان اینکه پرورش نسلی شاداب و بانشاط در طول زمان رشد آنها جزء اهداف سند تحول بنیادین به شمار می‌رود، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مکمل درس تربیت بدنی در مدارس، المپیاد ورزش درون مدرسه‌ای است.

وی افزود: با برگزاری بازی‌ها و مسابقات ورزشی درون کلاسی و بین‌کلاسی با لحاظ قرار دادن شرایط اقلیمی، امکانات موجود در مدارس و علاقمندی دانش‌آموزان در راستای دسترسی به اهداف تخصصی تربیت بدنی المپیاد ورزشی در مدارس برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت: یکی از ویژگی‌های این رویداد تأکید بر مدرسه محوری است که اجرای آن آثار مطلوبی از جمله ایجاد نشاط، انگیزه، بالا بردن روحیه دانش‌آموزان، کشف و هدایت استعدادهای ورزشی می‌توان اشاره کرد.

وی بهره‌گیری از ظرفیت انجمن‌های ورزشی مدارس را جزء ویژگی های برگزاری این المپیاد برشمرد و گفت: تلاش می‌کنیم از ظرفیت دانش‌آموزان برای بهره‌گیری و تحکیم شخصیت آنها بهره‌مند شویم.

جعفری با بیان اینکه تفاهم ما برای سال تحصیلی جاری پوشش ۳۵ درصدی جمعیت دانش‌آموزی استان است، خاطرنشان کرد: اما با توجه به استقبال چشمگیر دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی ما انتظار می‌رود این برنامه مفید با عملکرد بهتری تا پایان سال تحصیلی به سرانجام برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی