حمله تروريستی در اهواز بی‌برنامگی و کلافگی دشمن را نشان داد

به گزارش عصر همدان،‌ حاج میرزا سلگی با محکومیت حمله تروریستی در اهواز اظهار کرد: شاید برخی گمان کنند که این اقدام تروریستی توانسته است امنیت موجود در ایران اسلامی را زیر سوال ببرد، در حالی‌ که هیچ‌ وجه این‌گونه نیست.

وی با تأکید بر اینکه بنده از منظر یک نظامی که هشت سال در جبهه‌های جنگ حضور داشته سخن می‌گویم، افزود: بر اساس واقعیت و اصول نظامی باید گفت این حمله نه‌تنها نشانی از ایجاد ناامنی نداشت بلکه دلیلی مستحکم بر ضعف و زبونی دشمنان این آب‌ و خاک دارد.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد:  وقتی چهار نفر با لباس مبدل از چند روز قبل اسلحه را پنهان کنند و پس‌ از آن تنها بر روی مردم رگبار بگیرند نهایت ضعف و بی‌عرضگی آنها را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به لطف خدا مستحکم است و بر گروهک‌های تروریستی و اقدامات خرابکارانه استکبار به‌ ویژه رژیم صهیونیستی تسلط دارد.

سلگی امنیت ایران را در دنیا زبانزد دانست و خاطرنشان کرد: این حمله تروریستی اتفاقی در نهایت ضعف بود که بی‌برنامگی و کلافگی تروریست‌ها را نشان داد و تمام متخصصان امور نظامی در جهان این پیام را دریافت کردند.

وی گفت: البته معاندان جمهوری اسلامی از این فرصت برای بزرگنمایی و زیر سوال بردن نظام استفاده می‌کنند در صورتی که خود نیز می‌دانند اقدام کور دشمن نشان از ضعف آن دارد.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: این اقدام هیچ گونه ارزش نظامی و امنیتی نداشت و هدف خاصی را محقق نکرده است به‌ طوری‌ که حتی این افراد نتوانستند از ازدحام جمعیت استفاده کرده و فرار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی