همدان پرچم افتخار اردوی ملی پیشتازان را از آن خود كرد

رضا میرزایی امروز با بیان اینکه دانش‌آموزان دختر استان موفق به کسب یک تندیس و دو پرچم افتخار در اردوی ملی پیشتازان شدند، اظهار کرد: خوشبختانه امسال شاهد پیشرفت و موفقیت دانش‌آموزان پیشتاز دختر در اردوی ملی پیشتازان بودیم.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین مأموریت سازمان دانش‌آموزی تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است، افزود: رسیدن به جامعه‌ای صالح و حیات طیبه، یکی از اهدافی است که در این زمینه دنبال می‌شود.

رئیس سازمان دانش‌آموزی همدان مشارکت جمعی مؤثر در حیات اجتماعی با رعایت اصول تربیت اسلامی- ایرانی و حضور مؤثر و سازنده دین و اخلاق در تمام ابعاد را از جمله اهداف این اردو عنوان کرد.

وی گفت: این اردو نقش آموزش مهارت‌های زندگی در چارچوب مهارت‌های تشکیلاتی و تربیت ساحت اجتماعی دانش‌آموزان را بیش از پیش نمایان می‌سازد.

میرزایی مسؤولیت‌پذیری، مشارکت‌جویی، نظم و ترتیب و موفقیت‌های اعضای پیشتاز در اردوی ملی را حاصل دلسوزی‌ و آموزش مربیان و مدرسان در طول سال تحصیلی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه اردوی ملی موقعیتی مناسب جهت شناسایی و شکوفایی استعدادها، خلاقیت‌ها و نوآوری دانش‌آموزان در تمرین یک زندگی مستقل اجتماعی و گروهی است، خاطرنشان کرد: این اردو‌ها اگر مبتنی بر برنامه‌ریزی هدفمند و مدرن باشد، یکی از جذاب‌ترین، عمیق‌ترین و سازنده‌ترین فعالیت‌های مکمل و فوق برنامه نظام آموزشی کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی