وزرایی بر سر کار بیایند که انگیزه خدمت داشته باشند/برخی افراد مشاوران خوبی در دوران آرامش هستند

اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم ایجاد تغییر در تیم اقتصادی دولت، گفت: بیش از ۲۰۰ نفر از نمایندگان در ابتدای سال جاری در نامه‌ای ضرورتا از رئیس‌جمهور خواستند تیم اقتصادی خود را تغییر دهد و انتظار می‌رفت هر چه سریع‌تر آقای رئیس‌جمهور به این موضوع عمل می‌کرد که البته دیرهنگام دست به تغییر رئیس بانک مرکزی زد.

وی افزود: یکی از وظایف دولت این است که متناسب با شرایط، افرادی را در وزارتخانه‌های مختلف به کار بگیرد و افرادی به کار گرفته شوند که در شرایط جدید کارآمدی لازم را داشته باشند و این اختیارات و انتصاب‌ها در اختیار دولت است.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: باید وزرایی بر سر کار بیایند که به دور از تجملات و ساده زیست بوده و انگیزه خدمت داشته باشند.

رنجبرزاده در پایان گفت: برخی وزرا فقط در دوران آرامش مشاوران خوبی هستند و فقط به درد برنامه‌ریزی در شرایطی می‌خورند که بحرانی نباشد و وقتی شرایط بحرانی می‌شود توان لازم برای شناسایی مشکلات هم ندارند. در رابطه با تغییر وزرای راه و صنعت نمی‌توانم صریح صحبت کنم. من دو بار استیضاح وزیر راه را امضا کردم اما استیضاح در مجلس رای نیاورد و وقتی هیچ اتفاقی نمی‌افتد ما بار دیگر بیاییم و بحث استیضاح را مطرح کنیم اثری ندارد و این تلقی هم پیش می‌آید که فلان نماینده با وزیر مشکل شخصی دارد و به مصلحت نمی‌دانم نظرم را در این باره مطرح کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی