قوه قضاييه حرام‌خواران و مفسدان را رسوا کند

به گزارش عصر همدان،‌ حجت‌الاسلام محمد مهدی ماندگاری امروز در  جمع زائران امامزاده یحیی(ع) همدان با بیان اینکه اهل بیت(ع) برای اینکه انسانها به وعده‌های خداوند امیدوار باشند تلاش بسیاری کردند و حتی جان خود را نیز دادند، اظهار کرد: در آیات بسیاری ذکر شده که خداوند متعال هر آنچه وعده دهد، محقق می‌شود پس نباید ناامید شد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش انبیاء الهی و صالحان این بود که امیدوار به وعده‌ها، حمایت و هدایت الهی باشیم و در طرف مقابل تمام تلاش شیاطین بر این بوده که ما را ناامید کنند، گفت: تلاش شیاطین وقتی بیشتر می‌شود که زمینه نارضایتی را در زندگی بیشتر کنیم.

مسؤول مؤسسه تفحص سیره شهدای کشور با بیان اینکه نارضایتی و ناامیدی باعث توقف می‌شود، افزود: اگر در شرایط نارضایتی امیدوار به اصلاح امور باشیم به معنای حرکت است.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و دشمنان اسلام، ولایت و امت اسلامی به دنبال نابودی نظام هستند که یک بار در جنگ داخلی به دنبال ناامیدی مردم بودند و با ترورها ۱۷ هزار نفر را کشتند اما مردم روز به روز مستحکم شدند، خاطرنشان کرد: هشت سال جنگ را بر امت تحمیل کردند و در این بین شهدای بسیاری دادیم اما ناامید نشدیم.

ماندگاری با بیان اینکه بعد از ترورها و جنگ تحمیلی دشمنان کشور را تحریم سیاسی کردند و قطع روابط سیاسی به کار گرفتند اما ما روز به روز پیشرفت کردیم و استعدادها شکوفا شد، افزود: ابتدای جنگ تحمیلی اداوات ساده نظامی را نداشیم اما امروز ایران در ادوات نظامی، انرژی هسته‌ای و پرتاب ماهواره جزو ۱۰ کشور دنیاست.

وی با اشاره به اینکه دشمن اکنون از دیرچه دیگری وارد شده چراکه در جنگ‌های قبلی موفق نشده‌ است، خاطرنشان کرد: ۴۰ سال به دنبال این بودند که از طریق ماهواره، فضاهای مجازی و شبکه‌های اینترنتی ابتذال را در کشور رواج دهند اما موفق نشده‌اند و محرم و صفر و اشک برای امام حسین(ع) همه آنها را خنثی کرده است.

مسؤول مؤسسه تفحص سیره شهدای کشور با بیان اینکه دشمنان متوجه شده‌اند که با جنگ سیاسی، نظامی، فرهنگی و ترور نمی‌توانند ایران را نابود کنند و روی جنگ اقتصادی دست گذاشته‌اند که متاسفانه کمی موفق بوده‌اند، افزود: با جنگ اقتصادی شرایط فرق می‌کند چراکه زندگی مردم و خوراک مردم است، دشمن با تحریم اقتصادی به دنبال این است که هیچ معامله‌ای توسط ایران انجام شود تا به نابودی برسیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ناراضی کردن و از طرفی ناامید کردن مردم هستند، گفت: یقین داریم که خواب دشمنان تعبیر نخواهد شد همچنان که طی ۴۰ سال نتوانستند کاری بکنند.

ماندگاری با تاکید به اینکه خداوند متعال به وعده‌های خود عمل می‌کند اما به شرطی که ما روی عهد خود بمانیم؛ افزود: مکتبی که ولایت دارد، چاره دارد بنابراین نباید ناامید شد.

وی با اشاره به اینکه اگر هشت سال دفاع مقدس خداوند ما را یاری کرد به این دلیل بود که  امام(ره) حرکت کرد و ما نیز به دنبال ایشان حرکت کردیم، افزود: حالا هم  مقام معظم رهبری پیشگام هستند ولی آیا ما پشت سر ایشان حرکت می‌کنیم که در جواب باید گفت آن طور که باید و شاید خیر.

مسؤول مؤسسه تفحص سیره شهدای کشور با بیان اینکه برخی در تنبل‌آباد ثبت‌ نام کرده‌اند، افزود: اشکال ما در انتخاب مسوولان است اما سوال اینجاست که چه کسی آنها را انتخاب کرده است؟ غیر این است که مردم خود انتخاب کرده‌اند؟!

وی با بیان اینکه چاره‌ای به نام اسلام داریم و هر فرد به قرآن کریم و اسلام عمل نکند شکست خواهد خورد، افزود: در این چهل سال امام دیروز و امروز ما گفتند می‌خواهیم اسلام را پیاده کنیم اما همه به این حرف گوش نداده‌اند.

ماندگاری با تاکید به اینکه حل مشکل اقتصادی دو دستور اسلام است، گفت: اسلام می‌گوید حرام نخورید و حلال بخورید که این مهم را باید از خانواده آغاز کرد.

وی با اهمیت به تربیت صحیح فرزندان از سوی خانواده‌ها، افزود: حرام‌خوری همه چیز شامل می‌شود حتی از اینکه به تعهد خود ناقص عمل کنیم اما پول کامل بگیریم؛ بنابراین باید مواظب تمام اعمال بود.

مسؤول مؤسسه تفحص سیره شهدای کشور با اشاره به اینکه قوه قضائیه باید هر کسی با هر عنوانی در جامعه حرام می‌خورد را رسوا کند، بر لزوم برخورد با مفسدان اقتصادی تأکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی