بهر‌ه‌برداری از ۴ طرح اقتصادی استان با حضور معاون اول رئیس‌جمهور

به گزارش عصر همدان،  حمیدرضا متین روز گذشته اظهار کرد: چهار طرح اقتصادی استان همدان با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور به صورت رسمی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه این طرح‌ها شامل طرح‌های حوزه اقتصاد مقاومتی سال گذشته هستند، افزود: این ۴ طرح در پایان سال گذشته به مرحله بهره‌برداری رسیدند.

متین با بیان اینکه شرکت گندله سازی اسدآباد با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال و پیشرفت ۸۵ درصدی فعال است، عنوان کرد: با بهره‌برداری از این طرح اقتصادی در شهرستان اسدآباد برای ۱۲۶نفر اشتغال ایجاد شده است.

متین با تأکید بر اینکه شرکت “ارابه نسیم” کبودرآهنگ نیز با ۱۰۰ درصد ظرفیت، سرمایه‌گذاری یک هزار ۴۰۰ میلیارد ریال فعال است، گفت: راه‌اندازی این شرکت برای ۱۳۷ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه این طرح‌ها توسط معاون اول رئیس‌جمهور به صورت رسمی بهره‌برداری می‌شود، بیان کرد: خط تولید شرکت فروسلیس غرب پارس در ملایر نیز در سفر معاون اول رئیس‌جمهور به همدان به صورت رسمی به بهره‌برداری می‌رسد.

متین ابراز کرد: خط تولید شرکت فروسلیس غرب پارس در ملایر با سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیارد ریال برای ۸۳ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی اظهار داشت: شرکت آذرخش ملایر تولید کننده فروسلیس با سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیارد ریال و ایجاد ۱۸۵ شغل از دیگر طرح‌های در نظر گرفته شده برای بهره‌برداری است.

انتهای پیام/م

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی