نخستین پرواز حجاج همدان به تاخیر افتاد/ پرواز به ساعت ۱۵ امروز موکول شد

به گزارش عصر همدان، قرار بود امروز ۱۴ مردادماه نخستین کاروان اعزامی به مکه مکرمه ساعت ۷:۴۵ صبح از فرودگاه همدان پرواز کند که به علت نقص فنی، این پرواز با تأخیر انجام می‌شود.

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پرواز حجاج قرار بود ساعت ۷:۴۵ صبح امروز انجام شود، که متاسفانه به علت نقص فنی هنوز هواپیما در فرودگاه همدان حاضر نشده است.

مهدی افتخاری بیان کرد: در حال حاضر حجاج استان کردستان که قرار است از همدان عازم شوند، در فرودگاه همدان حاضر هستند اما به حجاج همدانی اعلام شده که هنوز به فرودگاه مراجعه نکنند.

وی ساعت بعدی پرواز را ساعت ۱۵ بعداز ظهر اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه مشکل هواپیما نقص فنی بوده و هواپیما تغییر کرده است، بنابراین به احتمال زیاد در همین ساعت پرواز انجام شود.

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان با بیان اینکه امروز چهار کاروان اعزام خواهند شد، گفت: از ۱۴ تا ۲۱ مرداد ماه عملیات رفت حجاج را خواهیم داشت و از ۱۴ شهریور ماه نیز عملیات برگشت حجاج صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: در مجموع ۳۴ کاروان در قالب ۱۷ پرواز از همدان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند که این تعداد کاروان حجاج کردستانی را نیز شامل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی