طرح کارت بلیت الکترونیک در ۳ خط تاکسی همدان اجرا می‌شود

میلاد کریمی با اشاره به اجرای طرح کارت بلیت الکترونیک طی چند روز آینده در همدان، اظهار کرد:‌ روز مشخصی برای اجرای این طرح در نظر گرفته نشده است اما به دنبال اجرای سریعتر طرح هستیم.

وی با بیان اینکه این موضوع در کمیسیون خدمات شهری شورا مطرح شده و شهردار همدان هم به جد پیگیر اجرای طرح است، گفت:‌ اگر طرح مورد نظر اجرایی شود اتفاق خوبی برای شهر رقم خواهد خورد.

معاون تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای سازمان شهرداری همدان بیان کرد: با اجرای طرح کارت بلیت الکترونیک مشکل کرایه‌های خرد حل خواهد شد و از طرفی آسایشی برای مردم به همراه خواهد داشت.

وی بیان کرد: به دنبال این هستیم در سه خط پردیس، هنرستان و سعیدیه طرح کارت بلیت الکترونیک به طور آزمایشی اجرایی شود تا به طور کامل در شهر همدان شاهد اجرای آن باشیم.

کریمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در کمیسیون خدمات شهری شورای عنوان شد که روزانه از هر تراکنش بین ۵۰۰ تا ۶۵۰ تومان کسر می‌شود، آیا فکر نمی‌کنید باعث اعتراض رانندگان شود؟ گفت: دستگاه کارت بلیت الکترونیک رایگان در اختیار رانندگان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه روزانه یک درصد از درآمد تراکنش کسر می‌شود، افزود: مثلاً اگر راننده‌ای ۷۰۰ هزار تومان درآمد داشته باشد یک درصد از آن مبلغ به خاطر انجام تراکنش کسر می‌شود.

 معاون تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای سازمان شهرداری همدان با اشاره به اینکه کسر این مبلغ به طور روزانه حتی هزینه جابه‌جایی یک مسافر نیز نخواهد بود، خاطرنشان کرد: از رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان قول گرفته‌ایم که به خاطر کسر ماهانه ۱۵ هزار تومان در کرایه تاکسی آن مبلغ جبران شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی