مادر شهیدان «علی و جعفر خوش‌لفظ» به لقاءالله پیوست

مجید صفدریان با بیان اینکه مادر شهیدان خوش‌لفظ امروز به دیدار حق شتافت، اظهار کرد: این بانوی سرافزار مدت‌ها از بیماری در رنج بود و در نهایت در نخستین ساعات بامدادی امروز به لقاءالله پیوست.

وی با اشاره به اینکه محبوبه عبدالله‌زاده (مادر شهیدان خوش‌لفظ) متولد سال ۱۳۱۸ بود که دو فرزند رشید خود را به نام‌های علی و جعفر را فدای اسلام و انقلاب کرد، افزود: مراسم خاکسپاری فردا ۱۰ صبح در باغ بهشت همدان برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان با بیان اینکه به همین مناسبت فردا مراسم ختمی در حسینیه بختیاری‌ها رأس ساعت ۱۷ برگزار می‌شود، عنوان کرد: از خداوند متعال برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت دارم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از همه اقشار مختلف دعوت می‌شود تا در مراسم تدفین و ترحیم این مرحومه شرکت کرده و باعث شادی روح مرحومه و تسلی خاطری برای بازماندگان باشند.

سردار شهید علی خوش‌لفظ از نیروهای اطلاعات و عملیات لشکر ۳۲ انصار الحسین (ع) استان همدان هشتم آبان ماه سال ۱۳۴۳ در محله کمال آباد همدان و در خانواده‌ای مذهبی و انقلابی به دنیا آمد.

به گفته دوستانش ۱۲ بار به صورت جدی مجروح شد که راهی جز بستری در بیمارستان نداشت و حتی به شدت مورد حمله شیمیایی قرار گرفت اما تا آخرین روزهای جنگ همچنان دلاورانه ایستاد و از اسلام و انقلاب و میهن خویش دفاع کرد.

اما موضوع به همین جا ختم نمی‌شود و علی‌آقا خوش‌لفظ سال‌های پس از جنگ را با درد و رنج بسیار سپری کرد و در این سال ها، همسر فداکار و دو فرزند بزرگوارش دردهایش را التیام می‌بخشیدند و در کنار دوستان و رزمندگان همدان، سنگ صبور سال‌های بی قراری و جدایی علی خوش لفظ از یاران و همرزمانش بودند.

کتاب زندگینامه این شهید بزرگوار به همت همرزمش حمید حسام با نام« وقتی مهتاب گم شد» به زیبایی به رشته تحریر درآمد و مورد توجه و عنایت ویژه مقام معظم رهبری قرار گرفت. مقام معظم رهبری در دیدار با شهید خوش‌لفظ آن را اسوه صبر و استقامت و افتخار بچه‌های همدان برشمرند .

در نهایت سردار شهید علی خوش لفظ پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت و صبر در برابر دوری یاران و دوستان، ۲۹ آذر ماه سال ۱۳۹۶ آسمانی شد و به کاروان عظیم شهدا پیوست .

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی