برگزاری نخستین جشنواره مردمی «ابراهیم هادی»

به گزارش عصر همدان، بسیجی قهرمان شهید «ابراهیم هادی» از بنیانگذاران گروه چریکی شهید اندرزگو در جبهه گیلانغرب بود. این شهید بزرگوار اول اردیبهشت سال ۱۳۳۶ در محله شهید سعیدی حوالی میدان خراسان به دنیا آمد. ابراهیم چهارمین فرزند خانواده بود که در نوجوانی طعم تلخ یتیمی را چشید.

شهید هادی در دوران پیروزی انقلاب شجاعت‌های بسیاری از خود نشان داد و همزمان با تحصیل علم به کار در بازار تهران مشغول بود و پس از انقلاب در سازمان تربیت بدنی و بعد از آن به آموزش و پرورش منتقل شد.

شهید هادی پس از رشادت‌های بی‌نظیرش در جبهه‌های حق علیه باطل، سرانجام در والفجر مقدماتی پنج روز به همراه بچه‌های گردان کمیل و حنظله در کانال‌های فکه مقاومت کرد اما تسلیم نشد و در ۲۲ بهمن سال ۶۱ بعد از فرستادن بچه‌های باقی مانده به عقب، تنهای تنها با خدا همراه شد و دیگر کسی او را ندید.

امسال نخستین جشنواره مردمی ابراهیم هادی در بخش‌های فیلم کوتاه، عکس، گرافیک و متن برگزار می‌شود که هدف از برگزاری این مراسم آشنایی هر چه بیشتر جوانان با سیره زندگی شهدا مخصوصاً شهید ابراهیم هادی است.

در این جشنواره برای نیل هر چه بیشتر به این هدف از کمک مردم استفاده خواهد شد، به این شکل که آثار مردمی در بخش‌های فیلم، عکس، گرافیک و متن در قالب جشنواره‌ای مزین به نام شهید «ابراهیم هادی» مورد داوری قرار خواهد گرفت و برگزیده‌ها همزمان با همایش بزرگ شهید ابراهیم هادی مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

زمان ارسال آثار از تاریخ ۱۵ دی ماه تا ۳۰ دی ماه ۱۳۹۷ است که از برگزیدگان در اختتامیه جشنواره همزمان با همایش بزرگ شهید ابراهیم هاد، ۲۵ بهمن ماه ۹۷ در تالار بزرگ وزارت کشور تقدیر به عمل خواهد آمد. شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار ارسالی خود را با محوریت شهید ابراهیم هادی تهیه و ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در رشته‌ها می‌توانند آثار خود را به سایت جشنواره به نشانی ebrahimhadi.ir ارسال کنند.

به آثار برتر در هر رشته جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. شرکت کنندگان توجه داشته باشند، آثاری که پس از مهلت یاد شده ارسال شود در مسابقه شرکت داده نخواهد شد.

پیشنهاد می‌شود از سخنان گوهربار رهبر معظم انقلاب در رابطه با شهید ابراهیم هادی حتماً مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی