رفع ۱۸۵ مورد نشتی در روستاهای همدان

به گزارش عصر همدان،  عیسی احمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن ارائه گزارش عملکرد ۹ ماهه شهرستان فامنین با بیان اینکه امسال لایروبی و بهسازی قنات روستای آقاج عملیاتی شد اظهار کرد: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در حال انجام است و تاکنون در این رابطه ۱۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی از حفاری و تجهیز چاه روستای زرقان به عمق ۱۰۴ متر خبر داد و گفت: این پروژه در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد و هزینه‌کرد ۶۰  میلیون تومان در حال انجام است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان فامنین با بیان اینکه تعویض و اصلاح شبکه فرسوده در روستاهای کله سر زرق، طمچی و خماجین نیز انجام شد عنوان کرد: لوله‌گذاری چاه فیض‌آباد به سمت سرواک به قطر ۲۰۰ میلیمتر و عمق ۳ هزار و ۸۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان عملیاتی شد که در حال حاضر، ادامه این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال انجام است.

وی از تعویض ۱۷ الکتروپمپ با اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیون تومان خبر داد و گفت: در ۹ ماهه سال جاری تعویض و تعمیر ۶۷ مورد تابلو برق به ارزش ۱۰ میلیون تومان نیز به انجام رسید.

احمدی در بخش دیگری از سخنانش ضمن اشاره به تعمییر و لایروبی چاه روستای فیض آباد با هزینه کرد ۳۰ میلیون تومان، یادآورشد: در بازه زمانی یاد شده؛ اجرای خط انتقال روستای چپقلو به طول دو کیلومتر با همکاری «قرارگاه پیشرفت و آبادانی» و با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان عملیاتی شد.

وی از احداث مخزن بتنی روستای ینگیجه با صرف ۲۲۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال انجام است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان فامنین در ادامه ضمن اشاره به رفع ۱۸۵ مورد نشتی در سطح روستاهای تابعه شهرستان فامنین عنوان کرد:در این رابطه تا کنون ۱۵ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به تاکید شرکت آبفار بر سالم‌سازی آب تولیدی خاطرنشان کرد:در همین رابطه توزیع ۶۰۰ کیلوگرم گاز کلر به ارزش ۸ میلیون تومان به انجام رسید.

احمدی در ادامه ضمن اشاره به آبرسانی سیار به ۱۴ روستا در طول ۹ ماهه سال جاری، یادآورشد: در این رابطه امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان فامنین ۷۰ میلیون تومان هزینه کرد.

وی از تجهیز چاه تجرک و اصلاح شبکه این روستا با صرف اعتباری بالغ بر ۱۶۵ میلیون تومان خبر داد و گفت: این پروژه هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد در حال انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی