تنگ‌نظری‌ها اجازه کار به بخش خصوصی را نمی‌دهد

به گزارش عصر همدان؛ کامران گردان ظهر امروز در صحن علنی شورای شهر همدان با اشاره به اینکه در روز ۱۳ آبان با سه واقعه تاریخی مهم روبرو هستیم، اظهار کرد: در ۱۳ آبان سال ۴۳ سخنرانی امام راحل علیه لایحه کاپیتولاسیون و تبعید امام به ترکیه انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در تاریخ ۱۳ آبان ماه سال ۵۷ تظاهرات دانش‌آموزان و کشتار دانش‌آموزان در دانشگاه تهران به وقوع پیوست، ادامه داد: ۱۳ آبان سال ۵۸ تسخیر لانه جاسوسی آمریکا انجام شد که «انقلاب دوم» لقب گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره هیچ یک از این سه واقعه تاریخی را نمی‌توان بر دیگری اولویت داد، افزود: هر کدام از این سه واقعه در دوران خاص خود تاثیرگذاری بالایی داشته است.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان ماه یادآور حماسه جوانان این کشور در راه مبارزه با استکبار جهانی و الگو شدن این ایستادگی در مقابل جهانخواران است، یادآور شد: روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار نامیده شده چراکه هر سه واقعه ماهیت استکبارستیزی دارد.

گردان در ادامه به بازدید از شهر قزوین اشاره کرد و با بیان اینکه در قزوین بخش خصوصی مشارکت داده می‌شود، افزود: در استان همدان تنگ نظری وجود دارد که همین باعث عقب افتادن همدان شده است.

وی با بیان اینکه تنگ‌نظری‌ها اجازه نمی‌دهد که بخش خصوصی مانور دهد، اضافه کرد: کارونسرایی فرسوده در قزوین بازسازی شده و اکنون برای شهر درآمد پایدار ایجاد کرده که این طرح را می‌توان در همدان نیز اجرایی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در ادامه در رابطه با طرح مشکلات مردم با ادارات تاکید کرد: شورای شهر به عنوان نماینده مردم می‌تواند دخالت کرده و براساس اختیارات شورا مشکلات را به ادارات اعلام کند.

رئیس کمیسیون نظارت حقوقی و امور اداری شورای شهر همدان در ادامه با اشاره به استقرار ایستگاه راه‌آهن در پایانه مسافربری، اظهار کرد: وجود ایستگاه راه‌آهن در محدوده شهری امری اجتناب‌ناپذیر است.

سید مسعود عسگریان با بیان اینکه پیشنهاد می‌کنم برای جلوگری از بروز مشکل ایستگاه راه‌‌آهن در جوار فرودگاه همدان ایجاد شود، بیان کرد: دسترسی به راه‌آهن در فرودگاه آسان است و می‌توان سایت اداری هم به همین محل منتقل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی