عملكرد نامناسب برخی مسوولان را نبايد پای انقلاب نوشت

به گزارش عصر همدان، سردار علی شادمانی ظهر امروز در همایش ۳ هزار نفری بسیجیان عاشورایی شهرستان ملایر با استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیج را جلوه‌ای از عشق و خداپرستی، وفاداری، ایستادگی، مقاومت، پایداری، دینداری و عدالت‌خواهی دانست و اظهار کرد: یک بسیجی واقعی مسئولیت‌پذیر، مردمدار و… است.

وی بسیجی را به معنای انقلابی بودن، انقلابی حرکت کردن و انقلابی ماندن دانست و افزود: دو سال پیش رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان بسیج پنج اصل مهم را برای مسوولان سپاه و سایر مسوولان کشور عنوان کردند که بسیجیان ما نیز باید بر اساس این اصول حرکت کنند.

جانشین قرارگاه خاتم‌‌الانبیاء(ص) تصریح کرد: رهبری بسیج را ذاتا متکی به بصیرت و آگاهی دانسته که اگر یک بسیجی به امور سیاسی و امور کشورش آگاهی نداشته باشد و احساسی عمل کند نمی‌تواند به خدمت بسیج ادامه دهد.

وی با بیان اینکه برخی ابتدای پیروزی انقلاب به صورت افراطی و احساسی عمل کرده و از اصل انقلاب جدا شدند و در مقابل نظام و انقلاب ایستادند گفت: اینها همان افرادی بودند که از صف مردم و انقلابیون واقعی فاصله گرفته و عقب ماندند.

شادمانی با بیان اینکه یک بسیجی واقعی در همه سختی‌ها پایدار بوده و با هر مشکلی مواجه شود با آن مقابله می‌کند افزود: امروز نیز وظیفه همه مسوولان ما حرکت بابصیرت و آگاهی است تا بتوانند در صف انقلاب و بسیج باقی بمانند.

وی با اشاره به اینکه بسیج به فرموده رهبری جناحی نبوده و با همه جناح‌ها و کسانی که در مسیر انقلاب و اسلام هستند همراهی و همکاری دارد تصریح کرد: بسیجی لشکر مخلص خداست و در رفتارش امام و رهبرش را الگو قرار می‌دهد.

جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به اینکه بسیج از لایه‌های مختلف از دانش‌آموزی، دانشجویی، طلاب و سایر اقشار تشکیل شده است؛ گفت: این لایه‌ها باید با کمک هم قدرت‌افزایی کرده و با بینش دینی با مراقبت از رفتار خود به دور از هرگونه انحراف به حرکت خود ادامه دهند.

وی بسیجی بودن را به فرموده رهبری مظهر واقعی مردم‌سالاری دینی دانست و تصریح کرد: افتخار ما این است که حکومت ما مردمی و دینی است و بسیج از مردم است، بسیجیان ما افتخار می‌کنند خودشان را از مردم دانسته و هدفشان هم خدمت به مردم باشد.

شادمانی با اشاره به اینکه ملت ایران ملتی باغیرت، باوفا و دینمدار است گفت: ذات مردم ما عاشورایی، زینبی و گوهری است که هیچ جای دنیا این مردم را نداشته و افتخار بسیجیان ما خادمی برای این مردم است.

وی خطاب به بسیجیان افزود: اگر روزی بسیج از مردم فاصله بگیرد آن روز، روز بدبختی ماست و خدا را شکر که امروز بسیج ما از جنس مردم است.

دشمن به دنبال فرصتی است که کشور را تجزیه کند

جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به فرموده رهبری مبنی بر تشکیل هیات‌های اندیشمند بسیجی اظهار کرد: بسیج یک قشر ناآگاه نیست و باید با تشکیل هسته‌های اندیشه و علم همواره در مسیر انقلاب حرکت کرده و مسوولان نیز به این امر واقف باشند.

وی با اشاره به آمار ده‌ها میلیونی بسیجیان کشور از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز گفت: دشمنان ما از همان ابتدای پیروزی انقلاب به دنبال این بودند تا ریشه انقلاب را بخشکانند و در این راستا در طول هشت سال دفاع مقدس از طریق جنگ نظامی نتوانستند به اهداف خود برسند و بعد از آن نیز راه‌ها و توطئه‌های دیگر می‌‌خواستند که نقشه‌های خود را عملی کنند.

شادمانی با بیان اینکه دشمن به دنبال فرصتی بوده تا بتواند کشور ما را نیز مانند سایر کشورها اشغال کرده و تجزیه کند تصریح کرد: در این راستا بعد از جنگ تحمیلی سیاسیون آمریکا طرحی را تهیه کردند که به دنبال نابودی کشورمان بودند اما نمی‌دانستند امام جلوتر از آنها حرکت کرده و مسیر انقلاب را به درستی هدایت کرده است.

وی با اشاره به اینکه حکم امام (ره) تشکیل هسته‌های مقاومت با تفکر بسیجی در کشورهای اسلامی بود گفت: امروز هسته‌های مقاومت در کشورهای سوریه، لبنان، فلسطین، عراق، یمن و… قدرت تمام ظالمان جهان به ویژه رژیم صهیونیستی و تکفیری‌ها را به لرزه در آورده است که این موفقیت‌ها برگرفته از حکم امام و برکات انقلاب اسلامی بوده است.

جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان اینکه این انقلاب زمینه‌ساز ظهور امام عصر(عج) خواهد بود تصریح کرد: قدرت امروز شاخه‌هایی که با تفکر بسیج شکل گرفته جهانی شده و می‌رود تا قدرت این شاخه‌ها حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) را شکل دهد.

وی با اشاره به اینکه اگر مسوولی موفق عمل نکرده و یا در کارش ضعیف عمل نمی‌کند نباید عملکرد او را پای انقلاب و اسلام نوشت گفت: اگر مسوولی رفتاری غیر متناسب داشت نباید بگوییم این رفتار از انقلاب و اسلام است؛ زیرا اصل اسلام و انقلاب هیچ مشکلی ندارد.

شادمانی اضافه کرد: باید دستاوردهای انقلاب را ببینیم که مهمترین دستاورد این انقلاب همان قدرتی این که نظام جمهوری اسلامی در منطقه به دست آورده است.

نباید بگذاریم مردم از اسلام و انقلاب احساس ناامیدی کنند

وی خطاب به بسیجیان بیان کرد: مبادا اجازه دهید مشکلات وضع جامعه را تیره و تار کرده و یأس و ناامیدی را در بین مردم به وجود آورد و یا مردم از اسلام و انقلاب احساس ناامیدی کنند.

جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به اینکه امروز به برکت حضور و شجاعت هسته‌های مقاومت و مدافعان حرم است که در کشور و مرزهایمان امنیت برقرار است، تصریح کرد: شما تصور کنید بلاهایی که در کشورهایی مثل سوریه، عراق و… از سوی داعش و تکفیری‌ها بر سر مردم آمد اگر در کشور ما اتفاق می‌افتد چه می‌شد.

وی با بیان اینکه باید با بصیرت، تعقل و تفکر مسائل انقلاب را تعبیر کنیم و نادانسته هر سخنی را نگوییم گفت: کسانی که پای ماهواره می‌نشینند و در سایت‌ها و فضای مجازی فعالیت می‌کنند بدانند که دشمنان ما امروز برای ایجاد جبهه روانی و تزلزل فکری مردم و جوانان ما چه هزینه‌ها که نمی‌کنند! آنها به دنبال این هستند تا فکر ملت ایران را آشفته کنند.

وی خطاب به همه جوانان کشور به ویژه جوانان بسیجی افزود: مبادا به جای توجه به فرامین ائمه اطهار و امام و رهبری و شهدا به برنامه‌های دشمن گوش دهید که این خطایی بزرگ است.

جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به اینکه دشمن از همان ابتدای انقلاب با هزینه‌های گزاف تبلیغات سوء علیه نظام و انقلاب داشته است، تصریح کرد: ملت ما ملتی مقاوم بوده و ۴۰ سال است پای انقلابشان مانده‌ و با این بادها نمی‌لرزند.

وی با بیان اینکه امروز نیز دشمن از طریق مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها به دنبال یاس و ناامیدی ملت ایران است خاطرنشان کرد: ملت ما برای چهلمین سال جشن پیروزی انقلاب را باشکوه‌تر از گذشته برگزار خواهد کرد و به امید خدا از این گردنه‌های سخت نیز خواهیم گذشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی