تفکر بسیجی منجر به ايجاد پیشرفته‌ترین تسلیحات در كشور شد

به گزارش عصر همدان، سردار رضا طلایی‌نیک عصر امروز در جمع بسیجیان شهرستان رزن با بیان اینکه حضور جوانان و نوجوانان در مراسم روز بسیج نشان از بالندگی و نشاط در بسیج است اظهار کرد: طبق فرموده پیامبر اکرم(ص) برای هر چیزی اساسی وجود دارد و اساس بسیج پیروی از فرامین الهی و برپایی اسلام ناب محمدی است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج با تبعیت از تعالیم الهی توانسته نیروی پرقدرتی باشد که نه تنها در داخل کشور بلکه در بیرون از مرزها نیز بسیار موثر واقعه شده است.

معاون پارلمانی وزارت دفاع گفت: امام فرمودند مملکت ایران اگر ۲۰ میلیون جوان دارد باید ۲۰ میلیون بسیجی نیز داشته باشد که این نشان از نگاه هوشمندانه امام به قدرت بسیج است.

وی با بیان اینکه یکی از وی‍ژگی‌های بسیجی بودن، همیشگی بودن این مقام است افزود: بسیجی بودن ما باید نسل به نسل ادامه‌دار باشد و تا به ظهور حضرت مهدی(عج) ختم شود.

طلایی‌نیک سعادت و خوشبختی دنیا و آخرت را پیروی از آرمان‌های بسیج  عنوان کرد و اظهار کرد: نیروی مردمی انقلاب اسلامی را همین بسیجیان تشکیل می‌دهند که یکی از قدرت‌های اصلی نیروهای مقاومت بسیج است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیج در جبهه مقاومت رشد کرده است و امروز اسرائیل از قدرت حزب‌الله در هراس است، گفت: امروز یک خطای صهیونیست‌ها با موشک‌های حزب‌الله و حماس پاسخ داده می‌شود.

معاون پارلمانی وزارت دفاع با بیان اینکه اینها الگوی بسیج ایران است که امروز به عنوان یک مولفه قدرت در منطقه مطرح شده است؛ خاطرنشان کرد: امروز همانند زمان عاشوراست که در آن دو جبهه وجود دارد جبهه شیطان بزرگ و جبهه حق.

وی با بیان اینکه سعادت دنیا و آخرت این است همیشه بسیجی بمانیم و در مسیر آرمان‌های انقلاب قدم برداریم، دومین وظیفه بسیج را آماده بودن بسیجیان برای دفاع همه‌جانبه عنوان کرد و افزود: همانطور که خداوند دستور می فرماید هر آنچه در توان دارید جمع کنید برای دفاع در مقابل دشمنان.

طلایی‌نیک گفت: ۱۳ بهمن ۵۷ با آمریکایی‌ها ۲۲ میلیارد تومان قرارداد تسلیحاتی بسته بودیم تا به ما تجهیرات نظامی بدهند ولی آنها زیربار واگذاری تجهیزات که پول آنرا پرداخت کرده بودیم نرفتند.

وی ادامه داد: با وجود تحریم، نیروهای مسلح کشورمان کار جهادی انجام دادند و با تفکر بسیجی پیشرفته‌ترین تسلیحات هوایی و دریایی و زمینی را ایجاد کردند و امروز هم با همین تفکر جزء کشورهای برتر موشکی هستیم.

معاون پارلمانی وزارت دفاع ادامه داد: به اندازه‌ای موشک داریم که اگر دشمنان یک تیر شلیک کنند ما ۱۰ موشک شلیک کنیم.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن افزود: امروز دشمن با تهاجم فرهنگی از طریق رسانه‌ها به دنبال آن است تا مردم کشور بالاخص نسل جوان و نوجوان را از  نظام مقدس جمهوری اسلامی دور کنند.

طلایی‌نیک افزود: امروز باید از نظر سیاسی وحدت را افزایش دهیم و با بصیرت و هوشمندی و حضور در صحنه جواب دشمن را بدهیم.

وی گفت: اگر جایی دشمن وارد شد و نفوذ کرد و توطئه‌ای علیه ما به راه انداخت بسیج نباید ساکت بنشیند چراکه دشمن علنی وارد جنگ شده است.

معاون پارلمانی وزارت دفاع با بیان اینکه در حوزه اقتصادی، ترامپ دروغ می‌گوید با مردم ایران کاری نداریم بلکه هدفش فشار به مردم برای پیشبرد اهدافش است خاطرنشان کرد: بحمدالله در داخل ایران امکاناتی داریم که برای مدت‌ها توان لازم برای اداره کشور وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: ما یک درصد جمعیت جهان را داریم اما نزدیک به سه درصد امکانات جهان را در اختیار داریم، پس توانایی مقابله با تحریم‌ها را داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی