هیات فوتبال همدان، میزبان بزرگ‌ترین رویداد المپیاد نخبگان

به گزارش عصر همدان، نخستین دوره المپیاد فوتسال نخبگان از پنجم تا نهم آذرماه در دو سالن امام علی(ع) و پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با شرکت بیش از ۶۵۰ شرکت‌کننده برگزار خواهد شد، رقمی که بیشترین آمار شرکت‌کننده در المپیاد هم محسوب می‌شود.

میزبانی از تیراندازی با کمان و فوتسال المپیاد نخبگان در شرایطی به همدان سپرده شد که فوتسال بیشترین شرکت‌کننده را به خود اختصاص داده و از همین‌رو اعضای هیات فوتبال استان همدان به‌خصوص کمیته‌هایی همچون فوتسال و روابط عمومی روزهای شلوغ و پرترافیکی را شپری می‌کنند.

در چند هفته اخیر محمدرضا جابری رئیس کمیته فوتسال و حسین روزخوش رئیس دپارتمان این کمیته و همچنین میثم فتاحی مسئول روابط عمومی این هیات زحمات فراوانی متقبل شده‌اند تا این رویداد به نحو مطلوب در همدان برگزار شود.

ضمن اینکه از همکاری خوب دانشگاه آزاد اسلامی که همواره میزبان شایسته‌ای از رویدادهای ورزشی بوده نیز به راحتی نباید عبور کرد.

مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات صبح روز دوشنبه برگزار خواهد شد و ۳۲ تیم از استان‌های مختلف کشور به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

رئیس هیات فوتبال همدان با بیان اینکه ۶۵۰ نفر به عنوان بازیکن و عوامل اجرایی در این رویداد حضور خواهند داشت، گفت: از هفته‌ها پیش جلسات متعددی برگزار و کمیته‌ها را فعال کردیم تا تجربه‌ای بزرگ در استان شاهد باشیم.

عباس صوفی با بیان اینکه همدان قطب گردشگری است و این رویدادها به لحاظ اقتصادی هم می‌تواند کمک شایانی به توسعه استان کند، عنوان کرد: در المپیاد فوتسال از ۳۲ استان شرکت‌کننده داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی