هزینه ۲۱۰ میلیون تومانی در حوزه تبلیغات رویداد «همدان ۲۰۱۸»

به گزارش عصر همدان، محمد پوروخشوری با اشاره به اقدامات سازمان  مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان در خصوص رویداد گردشگری ۲۰۱۸ اظهار کرد: سازمان حمل و نقل به همراه معاونت‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی هر کدام به صورت مجزا در زمینه برگزاری رویدادهای گردشگری ۲۰۱۸ فعالیت داشته‌اند.

وی به تشریح این اقدامات پرداخت و افزود: تاکنون ۲۱۰ میلیون تومان در حوزه تبلیغات رویداد«همدان ۲۰۱۸» هزینه شده که خوشبختانه با تمام توان توانسته‌ایم سهمی برای این رویداد عظیم داشته باشیم.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری همدان تصریح کرد: علاوه بر اینکه دو دستگاه اتوبوس روباز در اختیار رویداد ۲۰۱۸ قرار گرفت، ۶ دستگاه اتوبوس نیز در خطوط brt  شهر تهران با تبلیغات ۲۰۱۸ کاور شد.

وی با بیان اینکه ۱۲ دستگاه اتوبوس در سطح شهر همدان برای تبلیغات رویداد ۲۰۱۸ در نظر گرفته شد که از این تعداد ۵ دستگاه به صورت کامل کاور و هفت دستگاه نیز به صورت معرفی المان‌ها مورد استفاده قرار گرفت، گفت: نصب لوگوهای دو زبانه رویداد ۲۰۱۸ بر روی اتوبوس‌ها از دیگر اقدامات بود.

پوروخشوری بیان کرد: در معاونت تاکسیرانی نیز علاوه برچاپ لوگوی ۲۰۱۸ در نرخ‌نامه تاکسی‌ها، نصب تابلوهای سقفی با معرفی کلان شهر همدان، پرچم‌هایی نیز با لوگوی همدان ۲۰۱۸ در بین رانندگان تاکسی توزیع شد.

وی  خاطرنشان کرد: چندین کلاس آموزشی برای تاکسیرانان و تاکسی‌های گردشی‌ برگزار شد و مباحث گردشگری آموزش داده شد.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی