هر نوع اقدام علیه نظام را محکوم می‌کنیم/ اطلاعی از میهمانان و سخنرانان «شب پرویز اذکایی» نداشتیم

به گزارش عصر همدان،‌سعید خوشبخت درباره برگزاری برنامه بزرگداشت «شب پرویز اذکایی» و حضور برخی افراد معلوم‌الحال و عناصر فعال در فتنه ۸۸ و فعالان ملی ـ مذهبی اظهار کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، انجمن قانونی و دارای مجوزی به نام «توان‌افزایی» درخواست کردند تا تالار فجر را به منظور بزرگداشت دکتر اذکایی در اختیار قرار دهیم.

وی با بیان اینکه تالار فجر در قبال اخذ هزینه در اختیار انجمن قرار گرفت، افزود: به منظور کمک به انجمن‌های قانونی و فرهنگی قرار شد ابتدا مراسم برگزار و پس‌ از آن هزینه پرداخت شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به اینکه انجمن اعلام کرد چند سخنران که نویسنده و جامعه‌شناس هستند درباره دکتر اذکایی و آثار این نویسنده حرف خواهند زد، تصریح کرد: مدیران شهرداری و شورای شهر هم در این جلسه به عنوان میهمان دعوت شدند و ما اطلاعی نداشتیم که دقیقاً چه افرادی قرار است سخنرانی کنند.

وی با بیان اینکه هیچ نوع تبلیغاتی نیز از سوی شهرداری برای این برنامه صورت نگرفت، ادامه داد: در شرایط امروزی کشور فرمایشات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب است و در همین راستا مجموعه شهرداری از حواشی دوری کرده و به سمت وحدت می‌رود.

خوشبخت با اشاره به اینکه سخنان مقام معظم رهبری آویزه گوش همه ماست، خاطرنشان کرد: شهرداری همواره تلاش کرده در راستای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و فرهنگ ایثار و شهادت پیشقدم باشد.

وی با بیان اینکه آنچه در تقابل با نظام قرار گیرد ما به عنوان سرباز نظام و ولایت، در مقابل آن خواهیم ایستاد، گفت: هرگونه اقدام علیه نظام مانند فتنه سال ۸۸ را محکوم می‌کنیم و تمام تلاش خود را برای مقابله با این جریان‌ها به میدان می‌آوریم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه خدا را گواه می‌گیریم که افراد حاضر در جلسه را نمی‌شناختیم و در جریان دعوت‌ها نیز نبودیم، اظهار کرد: دکتر اذکایی را به عنوان یک واقف بزرگ که کتابخانه بزرگی وقف کرده می‌شناسیم و در راستای بزرگداشت ایشان با این برنامه موافقت به عمل آمد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری در راستای برنامه‌های ارزشی به ویژه بزرگداشت ایثار و شهادت پیشقدم بوده است، افزود: در همین راستا بیست و پنجمین مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت را به صورت فاخر برگزار کردیم.

خوشبخت با بیان اینکه انتظار ما از دوستان این بود که قبل از عکس‌العمل به این مسأله از ما سؤال می‌کردند، تصریح کرد: ما به طور کامل مسائل را توضیح می‌دهیم و هرگز به دنبال حواشی در شرایط فعلی کشور نبودیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر به صورت ناخودآگاه و غیر عمد ذهنیتی در مردم مؤمن و انقلابی رخ‌داده از مردم عذرخواهی می‌کنیم و خدا را گواه می‌گیریم که در جریان میهمانان نبودیم.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی