اعضای شورای شهر صرفاً میهمان «شب پرویز اذکایی» بودند نه برگزاركننده

به گزارش عصر همدان، رضوان سلماسی با بیان اینکه پرویز اذکایی از ادبا و اهالی فرهنگ همدان است، اظهار کرد: برنامه »شب بخارا» ویژه دکتر اذکایی برنامه‌ای صرفاً ادبی و فرهنگی بوده و هیچ پشت پرده‌ای ندارد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه به دنبال تجلیل از سال‌های متمادی فعالیت‌های فرهنگی و ادبی این چهره شاخص بود، افزود: برخی از اعضای شورا هم به عنوان یک میهمان در این برنامه فرهنگی شرکت کردند و از برگزارکننده آن به حساب نمی‌آمدند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان با بیان اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان تالار فجر را در اختیار یک برنامه فرهنگی قرار داده است، تصریح کرد: این سازمان برای برگزاری این برنامه روند قانونی و اداری لازم را طی کرده است.

وی با اشاره به اینکه در فضای مجازی تبلیغات این برنامه منتشر شده است، ادامه داد: میهمانان متنوعی در برنامه حضور داشتند و ما هم به عنوان یک میهمان در یک برنامه‌ای فرهنگی که ویژه دکتر اذکایی برگزار شده بود، حضور یافتیم.

سلماسی با بیان اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اگر برای اجرای برنامه در تالار فجر هزینه‌ای نیز دریافت کند، نام سازمان برده می‌شود، خاطرنشان کرد: در برخی از برنامه‌ها سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری مبلغی را در ازای ارائه خدمات دریافت می‌کنند و در برخی از برنامه‌های مذهبی هیچگونه هزینه‌ای به ویژه در تالار قرآن دریافت نمی‌شود.

گفتنی است دعوت از عوامل نهضت آزادی و عوامل فعال در فتنه ۸۸ در برنامه «شب پرویز اذکایی» باعث عکس‌العمل انقلابیون و مطالبه‌گری از مسوولان شد.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی