اگر رئیس‌جمهور مسائل را سامان دهد اصراری نداریم به مجلس بیاید/ پیگیری فساد احتمالی در بخش مسکن

امیر خجسته با اشاره به تذکرش در مجلس مبنی بر حضور رئیس جمهور در خانه ملت به منظور پاسخگویی به مطالبات مردم اظهار کرد: مجلس برای حل مشکلات مردم تمام توان خود را به کار گرفته و دولت باید در مجلس به‌ عنوان خانه مردم حضور مستمر داشته باشد.

وی از پیگیری فساد احتمالی در بحث مسکن خبر داد و افزود: مشکلاتی که برای مردم به وجود آمده و درهم‌ریختگی حوزه‌هایی از قبیل ارز، خودرو و مسکن و «ال سی»‌های صوری قابل‌ اغماض نیست و این نشان می‌دهد یا تیم اقتصادی دولت عزمی برای رفع مشکلات ندارد یا توان لازم را ندارد و بهتر است خود دولت در این مورد سریع اقدام کند.

ماندن در مصادر بدون کارآیی بزرگترین اختلاس است

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی ماندن مسؤولان در مصادر بدون کارآیی را بزرگترین اختلاس دانست و تصریح کرد: باید در راه خدمت به مردم و حل مشکلات ورود قاطعی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور نباید منتظر سؤال مجلس شود تا به دیدار نمایندگان بیاید، عنوان کرد: خود ایشان در این شرایط باید علمدار باشد و تمام نیروها را انسجام ببخشند.

خجسته ادامه داد: مجلس چندین مرتبه تقاضای حضور رئیس جمهور در مجلس را داده ولی ایشان نیامده است.

وی با تأکید بر اینکه ما اصلاح مسائل اقتصادی مردم را می‌خواهیم، گفت: اگر رئیس جمهور مسائل را سروسامان دهد اصراری نداریم به مجلس بیاید و پاسخگوی نمایندگان باشند.

وی که عضو کمیسیون ۹۰ مجلس نیز هست؛ یادآور شد: در مورد کمیسیون اصل ۹۰ باید ببینیم قانون چه می‌گوید اینکه برخی نمایندگان در مورد معرفی دو یا سه نفر برای این کمیسیون تشکیک می‌کنند معنا ندارد.

خجسته گفت: قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شیوه معرفی آن را به هیأت‌رئیسه واگذار کرده است و ما وارد این کمیسیون شده‌ایم و پرونده‌ها را بررسی می‌کنیم تا انشاءالله در آینده خروجی قدرتمندتری را در اختیار مردم بگذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی